Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Varenda eviga gång jag startar upp Logic på nytt så kör den Auvalidation på samma 29 pluggar. Hur kommer jag undan detta? Jag har testat att tömma cachen, men det hjälpte inte. Det var fortfarande samma 29 som ville köras om och om igen. Jag har heller inget program installerat som automatiskt tömmer trashen då och då.

Jag kör en iMac med Lion. All programvara ska vara uppdaterad till den senaste.

Annons
Postat

Så var det för mig också de första gångerna... Sen blev det värre, och den ville scanna varje gång jag öppnade logic istället.

Postat

Hmmm...har inte det att göra med att ni kör Logic i 64-bitars läge och pluggarna inte är kompatibla?

Testa genom att hitta Logic i Finder, kör sedan Visa info. I rutan som kommer fram finns en kryssruta för att köra i 32-bitas läge.

Hjälper det?

Postat

Ja, alltså det hälper. Men pluggarna klarar ju ändå validationen varje gång och går hur bra som helst att använda (dessutom ska Native instruments prylar klara 64-bitarsläget).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.