Jump to content
Annons

När det är fest...


DrivKraft

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Ok, festen är igång och allt är som det ska vara. Drickan är kall och sällskapet är precis rätt.

Vad spelas?

Hos mig spelas.

http://youtu.be/F3ANkNK9bw8

Det är väl sånt där man spelar när man vill att alla eller vissa ska gå från festen frivilligt? Funkar på mig i alla fall. Vill dra eller inte komma alls om det spelas sånt där. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Infected mushroom, Strapping young lad, Front Line Assembly, Code 64 och gärna Electric med Leila K. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl sånt där man spelar när man vill att alla eller vissa ska gå från festen frivilligt? Funkar på mig i alla fall. Vill dra eller inte komma alls om det spelas sånt där. 😛

Jag frågade aldrig vad du tyckte om låten jag bifogade. 🙂

Vad spelas på din fest eller vad vill du höra på festen?

Link to comment
Dela på andra sajter

på efterfesten när crackpipan åker fram sitter vi alla i ring och gungar planlöst fram och tillbaka till den här (som förresten innehåller världens bästa sånginsats):

http://www.youtube.com/watch?v=5D9PyVee-pc&feature=related

Redigerat av Frekvensspektrumanalysator
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, snart kommer herr Nilsson in hit och bombar tråden! 😄

Jag har väl aldrig bombat nån tråd? Hur gör man då, föresten?

Är det party funkar det med väldigt mycket olika musik, tex E-type. Men är man ca 100 pers så är det alltid ganska många som helt enkelt avskyr E-type. Det enda som funkar med alla, gammal som ung, är just 50-talsrock. Uttjatat, ja visst, men det mest effektiva när publiken är blandad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...