nikko Postat 24 november 2011 Postat 24 november 2011 (redigerat) Finns någon här som kan lägga pedal steel, och som har egen inspelningsmöjlighet? Redigerat 24 november 2011 av nikko
Skogsninja Postat 28 december 2011 Postat 28 december 2011 Jo, jag har en pedalsteel samt egen inspelningsutrustning. Är absolut inget proffs på steelguitaren men gör gärna ett försök. Ge mig en låt så kan jag se om jag kan göra nåt kul.
Henric Svensson Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Hej! Har en spelkompis som spelar pedalsteel bra...intonerar kanon (är ju inte helt enkelt alla gånger). Hör av dej om det fortfarande är aktuellt så kan jag vidarbefodra mailadress! Skickar en länk där han spelar vanlig elgitarr... Mvh Henric http://soundcloud.com/henric-svensson/i-need-do-nothing
pxm Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 ..intonerar ???? Jag fattade det som att TS ville ha ett spår !!! mvh
Farmer Boy Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 det är lätt att spela falskt på en pedal steel, denna killen hittar tydligen rätt pitch=intonerar bra 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.