Ezzet Postat 21 november 2011 Postat 21 november 2011 Skriv var ni bor, för skojs skull! jag bor i Dalsland, en bit från Uddevalla 😄
DrivKraft Postat 25 november 2011 Postat 25 november 2011 I Härryda kommun, 10 min från Göteborg. Upp för backen brukar jag säga.
BurninSven (oregistrerad) Postat 3 december 2011 Postat 3 december 2011 ÖstergÖtland här en bit utanfÖr LinkÖping
DrivKraft Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 (redigerat) Vesterweiijk... Älskar VÄstervik! 🙂 Edit: Stavning... Edit 2: Tydligen inte. Redigerat 7 december 2011 av DrivKraft
®offe Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 Kiruna, Nordpolen (Fråga mig inte varför...) Varför? (ja alltså inte varför du bor där, för det ska vi uppenbarligen inte fråga, men varför ska vi inte fråga?)
Fidden Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Jag tror typ alla bor runt västervik, då främst gamleby. Iallafall ovanligt många. Empiriska studier tyder på det.
SadamJR Postat 13 december 2011 Postat 13 december 2011 Jag tror typ alla bor runt västervik, då främst gamleby. Iallafall ovanligt många. Empiriska studier tyder på det. Gamleby är egentligen Västervik.
CHAE Postat 15 december 2011 Postat 15 december 2011 Jag tror typ alla bor runt västervik, då främst gamleby. Iallafall ovanligt många. Empiriska studier tyder på det. Gamleby är egentligen Västervik. 😆😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.