Jump to content
Annons

Jag försökte ladda upp min senaste brottarhit men tji det gick inte


BurninSven (oregistrerad)

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)

Varför då? Den är på runt 7 meg = under max och format = MP3 dessutom och jag tyckte den kunde passa under world/folkmusic men tji fick jag. Därför mina damer och herrar så kommer den att kunna åtnjutas på nedanstående ställe. Sång återstår dock men jag hade ju tänkt att jag skulle skriva låtskiss så länge till det är gjort. Är det nån som vill kraxa dit nåt så kör på bara.

Eztravaganzza

http://www.soundclic...songID=11233259

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

I går funkade det av nån anledning att få upp den men sen finns den ju inte i själva tråden. Det är ju klart att man inte är värsta super låtskrivaren/hit producenten men liite rappare borde det ju gå kan man ju tycka. Det här delayet tolkar jag på mig eget sätt så vänligen ta bort min tråd både här och under worldmusik om jag är så jobbig.

Edit: glömde ett ord

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

Även jag har försökt ladda upp. Det går inte, får nåt felmeddelande, "kontakta moderatorerna" eller nåt sånt. Eftersom det blir tvärstopp kan ju ingen moderator godkänna nåt heller.

Jag har givit upp att ladda upp låtar på forumet, jag kör på Soundcloud och länkar i nån annan tråd när jag önskar höra vad ni tycker om nåt i ljudbilden. Men det känns ju fel det med.

Och har man skrivit nåt nytt om en gammal uppladdad låt syns inte det alls, som det gjorde förr... 😐 Buhu.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Det kanske är så att man i själva verket inte är musiclovers här trots allt 😏 . Eller så är man det och min lilla trudelutt kvalar inte in o fasansfulla tanke. Eller så ....... Kan nån bara ta och anmäla den här tråden innan det ballar ur. Jag frisvär (nytt ord made up by me, publik domain dock från och med nu) mig från allt ansvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott sväng och sköna melodier! Lite mer kropp i virveln kanske, låter plugg.

Ja musikintresset är inte vad det borde vara, PM'ade olsberg om att uppladdadelåtfilstrådarna inte hamnar på förstasidan vilket han inte verkade medveten om men skulle kolla på det. Kanske går fortare om fler ligger på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det svängde gôtt Sven! 🙂 Men mer funkjazz är folkmusik va? Tycker du ska jobba vidare på låten! Och inte var den trasig heller! Fick lite afrikanska vibbar av den också av den "plingiga" gitarren! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

😄 Yes Brottar Landslaget i Grekisk Rumänsk stil har beställt den.

Tack till er som svarat och lyssnat samt skoj att ni gillar den.

Har gett upp att få den att fastna på forumet, tror det är större chans att få den lirad på MTV faktiskt. Ger inte upp dock utan kommer att fortsätta att hitte på musik och besvära omvärlden med så länge jag lever och lite till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...