Panzerfaust Postat 17 november 2011 Dela Postat 17 november 2011 (redigerat) Väntar med spänninng på smsaviseringen! 😛 Ville bara säga det... Om nån nu bryr sig =) Redigerat 17 november 2011 av Panzerfaust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 17 november 2011 Dela Postat 17 november 2011 Coolt, hade också velat ha den, blev dock Ensemblen för en dryg månad sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 17 november 2011 Trådstartare Dela Postat 17 november 2011 Coolt, hade också velat ha den, blev dock Ensemblen för en dryg månad sen. Alltid ska nån va' värre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
a-row Postat 17 november 2011 Dela Postat 17 november 2011 Ska också köpa ett Duet 2 när CSN kommer i slutet av månaden. ska bli så jävla najs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 17 november 2011 Trådstartare Dela Postat 17 november 2011 Ska också köpa ett Duet 2 när CSN kommer i slutet av månaden. ska bli så jävla najs! Det tror jag med 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stegrarn Postat 17 november 2011 Dela Postat 17 november 2011 Jag har det sen nån månad tillbaks.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Panzerfaust Postat 21 november 2011 Trådstartare Dela Postat 21 november 2011 Å nu har den kommit och har testa lite smått. Satan i gatan vad bra den låter!! Har bara hunnit plugga in en kondning-mick men jag är riktigt imponerad!! Happy happy happy! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lonewind Postat 21 november 2011 Dela Postat 21 november 2011 Tyvärr har ju apogee varit riktigt sopiga med mjukvaran. Har haft min sen i somras och har minst en gång i månaden fått skaffa ny mjukvara eller ominstallera befintlig då MBP slutat hitta kortet. I varje uppdatering har de skrivit att de äntligen löst detta. Hoppas nu på att den senaste uppdateringen ska fortsätta hålla. I övrigt ett underbart ljudkort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 23 november 2011 Dela Postat 23 november 2011 Mitt första kort hade ett hack i lacken och ett pip i hörlursutgången. Mitt utbytes-ex fungerar som det ska men jog-wheel'et sitter snett. Så fort den här produktionen är klar så ska jag göra ett tredje försök att få ett korrekt kort... Låter bra dock, no doubt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.