Ludde46 (oregistrerad) Postat 15 november 2011 Postat 15 november 2011 Hej Jag behöver lite hjälp av en trummis...var och hur jag skall lägga breaks och fills Kommer att ändra basen där det ges tillfälle till det Det är alltså work in progress http://snd.sc/rIXuTJ Meningen är att, eller i alla fall är tanken att det skall på gura och keyboard sen ( instrumental ) Känner någon sig manad ? Ha det gött
mixtur Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Tja ba Jag lirar trummor sedan 20-år tillbaka och är barnsligt förtjust i funk. Gör gärna ett försök om du kan skicka över projektet eller detaljer (bpm osv). Just nu är det mest en basloop men jag antar att du har mer...?
JohnRick Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Kan självklart ställa upp för en skälig slant om det bjuds upp till dans. Funk är min primära genre. Beror på vad du har tänkt. Om det enkom är "tips" eller du efterlyser fullfjädrade pålägg.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Ja, just nu är det en basloop, stort sett. Jag har mer jag skall lägga på..nu gjorde jaf så här för försöka känna beatet bättre Det jag efterlyste var väl egentligen hur en trummis tänker sig Lite tips och så
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.