Debul Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Interferens ARTIST/GRUPP: The VCF GENRE: Electronika LÅTLÄNGD: 4:14 KOMPOSITÖR: Tom Andersson EV. MEDVERKANDE: Korg Ms10 & 20 och ARP 2600 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3,87Mb STATUS: Skiss, vissa slingor är inspelade utan midi....Än så länge LÅTLÄNK: Borta Provar lite sidechaining 😉 Mycke blips n blops här!! Vad tycker ni om soundet??? Redigerat 23 februari 2005 av Debul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arete Postat 20 februari 2005 Dela Postat 20 februari 2005 (redigerat) Jäklars, var inte dåligt med kompressor där inte. Tycker nästan den börjar bli lite väl jobbig. Visst, det ska pumpa, men inte flåsa på det där sättet. Får gärna göra den mer transparent för min del. Låten i sig var sisådär, den har sina ljuspunkter men känns lite händelselös. Hade gärna hört någon lite snabbare melodislinga och lite aggresivare basgångar, just nu känns det lite mjäkigt. Men först och främst mindre kompressor, jag blir sjösjuk ;-) Redigerat 20 februari 2005 av Arete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 21 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2005 (redigerat) Ok, kanske lite mycke pump Redigerat 21 februari 2005 av Debul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 21 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2005 Ny version finns uppe nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 21 februari 2005 Dela Postat 21 februari 2005 jaha? "unknown error". . . synd det.. du får väl klara dig utan min konstruktiva kritik.. 😉 //smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debul Postat 21 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 21 februari 2005 Konstigt??? Funkar för mig. De däringaa internet, suck! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.