Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

Jag sitter i en hyfsad studio vid Telefonplan i Stockholm.

Mitt problem är att jag helst fokuserar på melodi och text och är inte en tillräckligt bra producent för att få till en bra finish på låtarna.

Jag saknar ett bollplank/medproducent samt duktiga sångare/sångerskor och musiker för samarbete.

Rock/pop/ballader/funk/reggae/indie/singer-songwriter är det spannet jag rör mig inom.

Just nu sitter jag på ett par feta "disneyballader" som jag vill avsluta och pusha mot tex melodifestivalen eller film.

Jag har även några typ Spin doctorsaktiga låtar samt lite singer-songwritermaterial.

hör gärna av dig om du vill "kolla läget" helt förutsättningslös.

Må bäst

Jörgen

Annons
Postat

Ja just det.

Min mail är j.peterstrand@hotmail.com

base128 (oregistrerad)
Postat

Hej Jörgen,

Kul att du söker samarbete. Jag är också musikproducent och finns i Telefonplan. Jobbar ihop med en sångerska och en musiker/låtskrivare till. Det vore inte hel fel att prova göra något i studion. Lirar du någon instrument annars?

Hörs!

Melvin

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.