Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag får via Hotmail hotelsemail om att mitt Youtubekonto ska stängas 10 dec om jag inte klickar på en länk och sen gör nåt mer som är omöjligt att fatta vad de menar.

Hi GuitarNilssonSweden,

As a reminder, you created a YouTube account for gitarrnilsson@hotmail.com but haven't completed the signup process. Complete your registration and upgrade your account by clicking the link below:

http://www.youtube.com/signin?username=GuitarNilssonSweden&feature=neup2>

Once you've upgraded, you'll be able to log in to YouTube using the same account that you use for all other google sites.

Please note that your account will be deleted from our system on 10 Dec 2011 if you do not upgrade your account. If you're having trouble and need some help, please visit the YouTube Help Centre.

Thank you,

The YouTube Team

När jag klickat på länken kommer jag till en sida som absolut inte säger ett jävla skit om saken. Finns det nåt att göra?

Annons
Postat

Tror jag kommit på saken stjefv. Jag har nog ett gammalt Youtubekonto med ett liknande namn som det jag använder, fast jag aldrig lyckades ladda in nån film där. Det är nog detta de örjar om...

Pinsam i Ljusne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.