Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Finns det någon seriös producent/ljudtekniker som har tillgång till en bra studio, och kan tänka sig att spela in 3 låtar och mixa dem men med mitt deltagande. Låtarna är i stort i stort sätt färdiga rent strukturellt sätt. De är inspelade och är väl egentligen demos kan man säga. Dock är kvalitèn ljudmässigt inte den allra bästa då detta är inspelat i en så kallad hemmastudio. Detta är något jag naturligtvis hade tänkt att betala för. Om ni kan tänka er detta, så skriv gärna vad denna tjänst brukar kosta. Tack på förhand 🙂

Annons
Postat (redigerat)

Var ligger du till rent geografiskt? Och vad är det för genre/sättning på musiken/bandet?

Redigerat av John NT
Postat

Bor i Göteborg men har absolut inga problem med att förflytta mig några mil om det skulle behövas.

Det här med genrer är alltid förvirrande! 3 låtar, varav två lutar åt pop/rock-hållet, medan den tredje är elektronisk light-metal. Sång, trummor, el-gitarrer synthar/piano är väl gemensamma beståndsdelar i låtarna.

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.