Panzerfaust Postat 8 november 2011 Postat 8 november 2011 Exempel: Jag har ett midispår med hihat och vill att alla anslag ska skilja sig lite från varann. Man kan ju ändra anslagen för hand men det är ju väldigt tidsödande och jobbigt. Kan man på nåt sätt sätta ett minimum värde och maxvärde för anslag och sen kvantisera och på så sätt få olika värden? Hoppas ni förstår vad jag menar! Tack på förhand!
puffra Postat 8 november 2011 Postat 8 november 2011 kolla under midi-editorn (dubbelklicka på en midi-region) markera alla noter. sen kollar du FUNCTIONS / TRANSFORM / HUMANIZE jag tror att du fattar resten.. det är bara att experimentera sig fram!
Panzerfaust Postat 8 november 2011 Trådstartare Postat 8 november 2011 Finns den funktionen i logic express 9? Är inte hemma för tillfället så har ingen chans att se efter. kolla under midi-editorn (dubbelklicka på en midi-region) markera alla noter. sen kollar du FUNCTIONS / TRANSFORM / HUMANIZE jag tror att du fattar resten.. det är bara att experimentera sig fram!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.