Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Musik-texter är väldigt överskattat!

Jag har tränat hårt hela livet på att inte höra vad artister sjunger! Det är kanske därför jag har svårt för en del svensk musik!

Är faktiskt riktigt svårt att filtrera bort en text som är sjungen på tydlig svenska! Fransk hiphop har här en mycket stor fördel 😱!

Jag kan ofta komma på mig själv sjunga en text och när jag hör mig själv för första gången koppla textens ord till ett ha innebörd!

Yeah, yeah, yeah är väldigt underskattat! R&B-texter är nog de allra sämsta, där skulle Scooter´s texter i jämförelse vara Abstrakt

poesi i Nobelpris-klass !

Redigerat av Hans
  • 1 månad senare...
Annons
Postat

Sanningen i Hans ord kommer svepande som en dildo om natten...

Jag föredrar också att inte höra vad folk sjunger. Franska och japanska är mina favvospråk vad gäller texter, för man fattar absolut ingenting. Men i brist på sådant exotiskt, kan ju Scooter eller för den delen Kent, som också bara sluddrar en massa rappakalja, duga.

Postat
Javisst! Killarna i Scooter tycker också att det är skitkul...

...hela vägen till banken, citerandes sina textrader & sägandes "tänk att dom jävlarna gick på det! Det måste ha varit världens mest lättförtjänta miljoner, kompis"

Ja, det måste vara därför de döpte det nya albumet till:

B000BGHAMO.03.LZZZZZZZ.jpg

😄😛🙂

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Javisst! Killarna i Scooter tycker också att det är skitkul...

...hela vägen till banken, citerandes sina textrader & sägandes "tänk att dom jävlarna gick på det! Det måste ha varit världens mest lättförtjänta miljoner, kompis"

Ja, det måste vara därför de döpte det nya albumet till:

B000BGHAMO.03.LZZZZZZZ.jpg

😆😉😎

WOOOOOOOOOOOOOOOOOORD!

• 2 år senare...
Postat
Sanningen i Hans ord kommer svepande som en dildo om natten...

Jag föredrar också att inte höra vad folk sjunger. Franska och japanska är mina favvospråk vad gäller texter - - -

Någonstans har jag en gammal ABBA-skiva - på indiska! 😄

Postat

Kul att den här trden dök upp igen. 🙁 Angående intervjun som startade hela tråden så undrar jag starkt över vem "The patriot cow" är. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.