Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Heej .

Jag bhöver nån som är bra på mixa , det är en låt som jag har jobbat med i 7 månader , jag kan mixa själv men jag är så less på låten , så jag är rädd för att förstöra låten . jag vill ha en professionell sound på den . för att låten är min hit låt .

Låten är ingen lätt låt att mixa ,det är 48 tracks på låten , så jag behöver nån som har gjort det här förut (nån med mycket erfarenhet ). självklart så kan jag betala .

Och du måste va i Stockholm eller i närheten , jag skickar inte låten till nån jag inte träffar .

Jag jobbar med logic .

skulle va väldigt tacksam om nån kan hjälpa mig 😄 tack

MVH Peyman

www.peyman-live.se

Annons
Postat

alltså jag vet inte hur mycket man brukar betala för sånt , men om du är intresserad säg ett pris så kan vi komma överens om ett pris 🙂

Postat

alltså jag vet inte hur mycket man brukar betala för sånt , men om du är intresserad säg ett pris så kan vi komma överens om ett pris 🙂

En house låt på 48 spår är ju inte så farligt. Brukar ligga runt 80-120 på nästa alla produktioner jag jobbar med.

Runt 1 500:- + moms skulle jag säga. Så 1875:- då.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.