PeymanLive Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 Heej . Jag bhöver nån som är bra på mixa , det är en låt som jag har jobbat med i 7 månader , jag kan mixa själv men jag är så less på låten , så jag är rädd för att förstöra låten . jag vill ha en professionell sound på den . för att låten är min hit låt . Låten är ingen lätt låt att mixa ,det är 48 tracks på låten , så jag behöver nån som har gjort det här förut (nån med mycket erfarenhet ). självklart så kan jag betala . Och du måste va i Stockholm eller i närheten , jag skickar inte låten till nån jag inte träffar . Jag jobbar med logic . skulle va väldigt tacksam om nån kan hjälpa mig 😄 tack MVH Peyman www.peyman-live.se
PeymanLive Postat 4 november 2011 Trådstartare Postat 4 november 2011 alltså jag vet inte hur mycket man brukar betala för sånt , men om du är intresserad säg ett pris så kan vi komma överens om ett pris 🙂
Sonefors Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 alltså jag vet inte hur mycket man brukar betala för sånt , men om du är intresserad säg ett pris så kan vi komma överens om ett pris 🙂 En house låt på 48 spår är ju inte så farligt. Brukar ligga runt 80-120 på nästa alla produktioner jag jobbar med. Runt 1 500:- + moms skulle jag säga. Så 1875:- då.
PeymanLive Postat 5 november 2011 Trådstartare Postat 5 november 2011 120 spår låten lite för mycket för mig 🙂 har du nån låt som man kan höra som du har mixat ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.