Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Försökte vara lite lustig för en tid sedan som inte gick i god jord. Hur långe måste jag bära "struten" egentligen ?

Annons
Postat (redigerat)

Hur ser man att du är varnad ens!?

Genom att han berättar det för alla. Redigerat av Erik dP
Postat (redigerat)

Hur menar du då?

Det finns inget datum. De vill se att du sköter dig och att inte fler trycker på mesknappen under tiden.

Redigerat av SadamJR
Postat

Genom att han berättar det för alla.

kanske är det så, jag ser iaf en mätare till vänster under antal inlägg.

Postat

kanske är det så, jag ser iaf en mätare till vänster under antal inlägg.

Men bara på dig själv va!?

Postat

😆

Han är lite elak ibland, den där Nilsson... 😉

Men då är det ju helt fel! Då borde ju Nilsson ha en varning 😮😛

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Har något längre streck pga att några tryckt på mesknappen. Eller ska man säga i sista fallet moralknappen?

Postat

Men då är det ju helt fel! Då borde ju Nilsson ha en varning 😮😛

Jag kanske borde ha fått en varning nyss när jag skrev argt om knarkåsikter i discotråden. Men det inlägget anmälde jag själv och bad om ursäkt för, så det kanske var räddningen...

Postat (redigerat)

Har något längre streck pga att några tryckt på mesknappen. Eller ska man säga i sista fallet moralknappen?

Jag skulle lätt kunna tänka mig en stupstock åt dig...mesvarning är för snällt, muahahaha! 😄

Eller hängning vid torget...välj!

Redigerat av aROCKER
Postat

skrev att du spelar bra gitarr

Ironi...det är ju fan 90-tal, klart du fick en varning, tror banne jag anmäler dig såhär i efterhand 😆

Postat

Jag kanske borde ha fått en varning nyss när jag skrev argt om knarkåsikter i discotråden. Men det inlägget anmälde jag själv och bad om ursäkt för, så det kanske var räddningen...

Briljant. Att jag inte har tänkt på det. Först röjsåg och sen tungan i, ja ni vet var.

• Gilla 1
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jag skulle lätt kunna tänka mig en stupstock åt dig...mesvarning är för snällt, muahahaha! 😄

Eller hängning vid torget...välj!

😆 Ja men det är ändå lugnare jämfört med busstypen som blivit utsparkad flera gånger och får komma tillbaka.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Briljant. Att jag inte har tänkt på det. Först röjsåg och sen tungan i, ja ni vet var.

Nä var då nånstans? Kan inte du berätta det? :rolleyes:

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Man ska va snäll.

Så länge man inte retar upp dig(vilket inte är så svårt). 😛😆

Det har man. Men vill sälja. Eller byta mot en U87 kanske?

http://www.blocket.s...18.htm?ca=5&w=1

Har du Volvo också? ☺️

Postat

😆 Ja men det är ändå lugnare jämfört med busstypen som blivit utsparkad flera gånger och får komma tillbaka.

Häh! Det var en ovanligt osmart kommentar för att komma från dig. Du gör dig lustig över någon annan, men har själv blivit utsparkad och kommit tillbaka - utan lov. Remember?

• Gilla 1
Postat

ja man kan ju säga att om man innan såg nån som helst uns poäng i anmälaknappen så är det ju totalt väck efter det 🙂

finns någon till som växlar mellan grov namecalling, självömkan och übernarcisism utan några som helst hinder

(nej inte valle) 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.