pxm Postat 29 oktober 2011 Dela Postat 29 oktober 2011 (redigerat) Jag gillade spelaren i avdelning med låtar.Det var enkelt att bara klicka på den istället för att behöva ladda ner.Jag lyssnade på mer inlägg då också.Saknar den funktionen nu..... Någon mer som känner så och vill ha spelaren tillbaka i den här versionen av Studio Forum ???? (Känner mig litet aeloisk och frygisk med kompressor på över just den saken..) Mvh 🙂 Redigerat 29 oktober 2011 av pxm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 29 oktober 2011 Dela Postat 29 oktober 2011 Kommer nästa vecka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 29 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 29 oktober 2011 TOPPEN !!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toniced Postat 29 oktober 2011 Dela Postat 29 oktober 2011 Spelaren saknar jag med. Men möjligheten att ladda ner bör vara orörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
persuader (oregistrerad) Postat 29 oktober 2011 Dela Postat 29 oktober 2011 bättre om man kan lägga in en spelare från Soundcloud. Finns på Gearslutz och det blir mycket enkelt och direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.