Nikk Dust Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Hej! Vad är era tankar kring den där "DrumDial" saken? Funderar på att skaffa... MVH/Niklas
Frekvensspektrumanalysator Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Har den i studion, den är fan oslagbar! Dock så får man finstämma "by ear" iallafall, men det går skitsnabbt att hitta rätt spänning i skinnet.
Nikk Dust Postat 23 oktober 2011 Trådstartare Postat 23 oktober 2011 Har den i studion, den är fan oslagbar! Dock så får man finstämma "by ear" iallafall, men det går skitsnabbt att hitta rätt spänning i skinnet. Ok, finns det några riktmärken att gå efter tex. under och överskinn?
JohnRick Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Tycker också att den är gjuten. Finns ju nu även en digital Drumdial, men jag har den ursprungliga. Medföljer en lapp med riktmärken för respektive skinn.
Frekvensspektrumanalysator Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 Ok, finns det några riktmärken att gå efter tex. under och överskinn? Japp, men eftersom jag inte vet vad du har för trummor så är Google din vän 😉
Nikk Dust Postat 23 oktober 2011 Trådstartare Postat 23 oktober 2011 Sådär, nu har jag beställt en 🙂 Det e ju inget roligt köp... Mer nödvändigt ont, men men... Tack för eran övertygan! MVH/Niklas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.