Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Får väl göra en snabb presentation jag också då. Har läst studio sen första numret, men inte orkat ge mig på forumen förrän nu av nån anledning. Är självlärd "musiker" och gillar mest att göra elektronisk musik (electronica, EBM, ambient) men lite pop har ju slunkit genom nån gång (inget bra än så länge dock). Har hållit på med musik på ett mer fokuserat plan sen våren 2003, då jag fick för mig att till slut köpa en keyboard och lära mig cubase. Sen dess har det flytit på, har lekt och lärt mig helt enkelt, och lyckats olika väl. Om ni känner för att lyssna på en låt jag håller på med just nu så finns den för recensering här på forumet ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=8928 ).

Andra tingestar finns på hemsidan http://www.aretemusic.tk

Så... då var man presenterad. Häj häj 😉

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej! Och välkommen hit!! (Hyffsad Svenska)

Postat (redigerat)

Tjenare Arete.. 🙂

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Postat

Du bist hûbsch, aber das is nischt so wichtish, du bist ernst und doch nicht longveilich, jovisst serru, här seru en som är en jävel på tyska.

Willkommen

Ich bin

du bist

er

sie

est

IST

Jawohl herr pruttmeister !

/®offe

Postat

Häjje å välkommen härå 😆

Må du trivas på forumet!

God bläss amärikkka, påven and you ass!

(intä så bra på ängälska...... eler svänskka hällär)

/Adel 😉

Postat (redigerat)
Om man nu ska va tyskafröken så ska det väl snarare va:

Ein neuer Mensch

Tja... kan vara därför jag skrev att jag var dålig på tyska. Har sammanlagt läst hela två veckor tyska (ca 4 lektioner) första året på gymnasiet. Mest tyska har jag nog lärt mig från hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D

Har en till låt uppe på forumet som ni gärna får ge lite idéer på, blev en gnutta illbient denna gång:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=8962

Redigerat av Arete
Postat (redigerat)

Willkommen,,jag önskar jag kunde bättre för jag ska jobba fjorton dar i Tyskland till våren :rolleyes: ...jag lyssna på din länk och jag gillar electronica bättre än techno...jag tyckte det lät schysst och det lämnar öppet för associationer...gillar det mycket 😛

Drink wasser???

EDIT: stavfle

Redigerat av karl
Postat
Mest tyska har jag nog lärt mig från hederlig tysk syntmusik i olika former (DAF, And One, Kraftwerk m.m.). :-D

😛

Jag har iofs läst rätt mycket tyska, men det är ändå den goa tyska musiken som hållt tyskakunskaperna hyfsat vid liv.... Sitta och försöka analysera Das Ich-texter kräver en del.... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.