Johan Brynte Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 Någon som är sugen på köra ihop. En sak fattar inte hur man lägger upp låtar på sidan. Försökte gång på gång det går inte ladda upp av någon anledning. Vill gärna visa exempel! 🙂 hoppas någon nappar på detta. Är mid + skill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 21 oktober 2011 Dela Postat 21 oktober 2011 (redigerat) Jag lägger gärna ett spår med en halvminuts gitarr gnissel om ni behöver det .... mvh Edit: så här låter mina guror-har tre att välja på!!! https://www.studio.se/index.php/files/file/11334-simple-melody/ Redigerat 22 oktober 2011 av pxm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
powderbox (oregistrerad) Postat 22 oktober 2011 Dela Postat 22 oktober 2011 sjunger gärna :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
powderbox (oregistrerad) Postat 22 oktober 2011 Dela Postat 22 oktober 2011 :-) goodbye_mp3.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 22 oktober 2011 Dela Postat 22 oktober 2011 glömde fråga.Johan-vad kör du för instrument ????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Brynte Postat 24 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2011 Synthar Siberia/V-station/FL keys/FL slayer thats it. Vore riktigt coolt med ett sammarbete. Om han kan sjunga vore riktigt nice. Kan lyfta upp det rejält. Kommer även sattsa på göra egna beats också. Kan lägga upp ett litet klipp något jag har lekt ihop en så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 24 oktober 2011 Dela Postat 24 oktober 2011 Kul...Ja-lägg upp ett klipp få höra på soundet..... Vi kan använda dropbox för att byta filer med varandra..... mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Brynte Postat 24 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2011 (redigerat) Jag kör med FL. Men det e inte svårt lära sig lixom. AH kan lägga upp ett litet klipp på något bara. Gjorde något snabbt 😄 http://www65.zippyshare.com/v/50260427/file.html Redigerat 24 oktober 2011 av Johan Brynte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 24 oktober 2011 Dela Postat 24 oktober 2011 (eh...vad betyder AH ???) 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Brynte Postat 24 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2011 meningen att det skulle stå a = ja kan lägga upp ett klipp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.