Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om du bara vill ha ditt qwerty-bord under ditt midiklav, så är det väl bara att palla upp klaviaturen på ett par klossar även om det inte blir lika flashigt? Eller fyller lösningen på bilden nån mer funktion som jag inte riktigt hajjar/ser?

Annars skulle jag nog föredra en vanlig kontorslösning; utdragbar hylla till qwerty-bordet att fästa under skrivbordet...

Postat

Om du bara vill ha ditt qwerty-bord under ditt midiklav, så är det väl bara att palla upp klaviaturen på ett par klossar även om det inte blir lika flashigt? Eller fyller lösningen på bilden nån mer funktion som jag inte riktigt hajjar/ser?

Annars skulle jag nog föredra en vanlig kontorslösning; utdragbar hylla till qwerty-bordet att fästa under skrivbordet...

Visste kan man använda klossar men det blir ju inte lika snyggt/praktiskt eller flashigt 🙂.

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Ingen som har gjort nån liknande lösning? Behöver mer plats på skrivbordet.

@vallhagen: vad är qwerty?

Redigerat av SweTiger
Postat
vad är qwerty?

De sex första bokstäverna uppifrån vänster på ett vanligt tangentbord för bokstäver och siffror. Inte att blanda ihop med keyboard med pianotangenter, alltså.

Används allmänt som begrepp för att benämna ett tangentbord med viss tangentuppsättning (västerländskt).

Postat

De sex första bokstäverna uppifrån vänster på ett vanligt tangentbord för bokstäver och siffror. Inte att blanda ihop med keyboard med pianotangenter, alltså.

Används allmänt som begrepp för att benämna ett tangentbord med viss tangentuppsättning (västerländskt).

aha, inte hört begreppet förut 🙂

Postat

Ingen som har gjort nån liknande lösning? Behöver mer plats på skrivbordet.

Jodå, du kan bocka till två plexibitar med varmluftspistol och köra med dubbelhäftande tape under keyboard.

Postat

Jodå, du kan bocka till två plexibitar med varmluftspistol och köra med dubbelhäftande tape under keyboard.

Är inte det lite svårt? Vart hittar man plexibitar?

Alternativt om man använder sig av klossar och pallar upp det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.