pxm Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Nya låtar kommer inte upp under fliken `Senast uppladdat´. mvh
pxm Postat 19 oktober 2011 Trådstartare Postat 19 oktober 2011 ...och spelarna slutar att fungera om man laddar upp en andra version..... mvh
BluesBoy Postat 23 oktober 2011 Postat 23 oktober 2011 ...och spelarna slutar att fungera om man laddar upp en andra version..... mvh Yup, händer mig med.
DrivKraft Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 När jag väl lyckas ladda upp en låt här händer det mig med. NÄR jag väl LYCKAS få upp en låt. Ikväll, nyss, så tänkte jag dela med mig men ICKE. Så jäkla tröttsamt. Vad fan händer, gör någon något åt det? Ursäkta den griniga tonen men jag är GRINIG. Det var ju ingen direkt ansträngning men jag knåpade ihop en liten godnattvisa som jag ville dela med mig av till forumfolket. BAH!
Frekvensspektrumanalysator Postat 27 november 2011 Postat 27 november 2011 Låthanteringen på det här stället är helt vansinnigt kasst. Ingen orkar lyssna, och därför blir det typ noll feedback. Borde vara prio ett.
Zakyath Postat 28 november 2011 Postat 28 november 2011 jag har inte lyckats ladda upp nya versioner på låtar på ett bra tag 🙁 blir skickad till samma sida bara när jag klickar på "ladda upp ny fil" eller vad det står på länken
kenjoswe Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Igår laddade jag upp samma låt två gånger men ingen fastnade. "Uppladdningen lyckades.Moderatorn ska granska inlägget" fick jag upp.
Guitar Nilsson Postat 4 december 2011 Postat 4 december 2011 Jag har försökt några ggr jag med. Nu har jag gett upp. Ändå verkar det som att somliga lyckas upp-ladda?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.