Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

För ca en månad sedan var jag här inne på Forumet i ren panik 😳 och frågade om hur jag kunde få min raderade låt tillbaka och fick en massa tips! Testade alla bra tips, men låten var o förblev borta... Fick tillslut följa rådet att göra om den, kanske den blev bättre rent av... Och det gjorde jag motvilligt tillslut... Och vips nu har den kommit med i Webbjokern till Melodifestivalen :rolleyes: Finns att lyssna på hela veckan på Min länkför de som är nyfikna fram till deltävlingen månd 24/10 mellan 12-13. "On the top of the mountain". Ibland kan det vara bra med lite "otur" kanske :rolleyes: Tack alla som tipsar här det är alltid guld värt har lärt mej massor!!

post-29413-0-83485400-1318879759_thumb.jpg

• Gilla 2
Annons
Postat

Ha! Där ser man... 🙂

Inget ont som inte har någonting gott med sig.

Grattis!

Vänligen,

CHAE

Postat

Grattis !!!!!

:rolleyes:

Postat

Grattis o lycka till !

Postat

Jag har gudbevars inte mycket till övers för det vanliga schlagerblajjet, men om en låt som din kan gå vidare, så finns det tamefan hopp för mänskligheten.

Din låt är ju oerhört skev. Rentav bisarr i sammanhanget! Vad glad jag blir:) Lycka till!

• Gilla 2
Postat

Lycka till! Jag har skrivit låten "Higher" som är med i deltävling 4 🙂 Tycker att det är generellt väldigt mycket bättre kvalitet i år än förra året i webbjokern och det är kul!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.