Minja Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Hej! För ca en månad sedan var jag här inne på Forumet i ren panik 😳 och frågade om hur jag kunde få min raderade låt tillbaka och fick en massa tips! Testade alla bra tips, men låten var o förblev borta... Fick tillslut följa rådet att göra om den, kanske den blev bättre rent av... Och det gjorde jag motvilligt tillslut... Och vips nu har den kommit med i Webbjokern till Melodifestivalen Finns att lyssna på hela veckan på Min länkför de som är nyfikna fram till deltävlingen månd 24/10 mellan 12-13. "On the top of the mountain". Ibland kan det vara bra med lite "otur" kanske Tack alla som tipsar här det är alltid guld värt har lärt mej massor!! 2
Unicron Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Kan inte annat än gratulera! Hoppas det går bra nu då!
CHAE Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Ha! Där ser man... 🙂 Inget ont som inte har någonting gott med sig. Grattis! Vänligen, CHAE
Minja Postat 17 oktober 2011 Trådstartare Postat 17 oktober 2011 Tack Unicron o Chae Ja, vi får väl se hur det går.. Är bara en som går vidare, men är kul att man kommit så här långt i alla fall
Unicron Postat 17 oktober 2011 Postat 17 oktober 2011 Ja absolut, det är bättre än dem flesta andra som försökt!
Erik dP Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jättekul! Hoppas det inte stannar här, oavsett om du går vidare eller inte.
Vallhagen Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Jag har gudbevars inte mycket till övers för det vanliga schlagerblajjet, men om en låt som din kan gå vidare, så finns det tamefan hopp för mänskligheten. Din låt är ju oerhört skev. Rentav bisarr i sammanhanget! Vad glad jag blir:) Lycka till! 2
LaBrea Postat 18 oktober 2011 Postat 18 oktober 2011 Lycka till! Jag har skrivit låten "Higher" som är med i deltävling 4 🙂 Tycker att det är generellt väldigt mycket bättre kvalitet i år än förra året i webbjokern och det är kul!
Minja Postat 18 oktober 2011 Trådstartare Postat 18 oktober 2011 Jättetack alla! Och LaBrea, va kul att du oxå är med ska absolut lyssna på din låt när den kommer upp oxå- lycka till du med!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.