magnus83 Postat 12 oktober 2011 Dela Postat 12 oktober 2011 Jag har nyligen köpt en 2tb hårddisk som jag har samplingar och annat smått och gott på. Men när jag ska öppna en fil eller liknande på den disken så tar det ca fem sekunder innan den snurrar igång. Jag har kollat så att "aktivera DMA" är i kryssat i aktivitetshanteraren. Skumt....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 oktober 2011 Dela Postat 12 oktober 2011 Kolla dina energiinställningar så att det inte är något där som ställer den i viloläge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
magnus83 Postat 12 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2011 Har kollat energiinställningarna med. Det verkar va i sin ordning. Skumt skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MartinÖjes Postat 15 oktober 2011 Dela Postat 15 oktober 2011 Skicka in och få den utbytt. / Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.