Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 😄 Västerås? 😉😄 Hälsa föräldrarna... 😆 alltså...Varken han eller jag är från västerås 😄 Han pluggar där. Jag hälsar på för jag inte har något bättre för mig 😄 Vi kommer från aneby båda två 😛
Gote Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 😄 Västerås? 😄😄 Hälsa föräldrarna... 😆 alltså...Varken han eller jag är från västerås 😛 Han pluggar där. Jag hälsar på för jag inte har något bättre för mig 😄 Vi kommer från aneby båda två 😛 Menade mina föräldrar... 😉 De flyttade hemifrån för femton år sen... 😄
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 🙂 Är du i Västerås nu?
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 🙂 Är du i Västerås nu? jopp...vadårå?
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 🙂
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😄 OKey? 🙂
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😄 OKey? 🙂 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😄
Neosus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😄 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😄 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄 Var det dej det handlade om Grahn?
Neosus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😮 😮 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄 Var det dej det handlade om Grahn? Näe... 😄😮😄
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😆 OKey? 😲 😲 Glömde du humorn i Uppsala? 😆 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😲😱 Var det dej det handlade om Grahn? Näe... 😱😆 Aha!
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😱 OKey? Glömde du humorn i Uppsala? 😱 ehm, hade faktiskt aldrig hört talats om nåt gnällbälte så...
dede Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Vart ska jag beställa? Var det nån som undrade i en egen tråd? 😉
Linus Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 I går var det torsdag! 🙂 ...och snart är det lördag. 😠
Pazo Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 I går var det torsdag! 😛 nej nej! Igår var de fredag! Fan va full jag är... 😛
Nexustwins Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Haha idag är det studie dag för mig (måndag) 😉🙂
Per_a_55 Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Hej! Nej, imorgon är det fredag! Jag kör på din linje!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.