Fnykis Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Inte fan är det fredag (eller lördag, det har ju för fan blivit söndag....) neej nu e de måndag... 😳 Jaså, det var som fan, snart fredag då nu e de TISDAG!! 😄 dagarna ändras ju, de förvirrar mej 😲 Snacka om förvirring, onsdag! VA?? i så fall är de söndag IMORRON! 😄 nej vänta nu.. 😆 ...måndag?
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Inte fan är det fredag (eller lördag, det har ju för fan blivit söndag....) neej nu e de måndag... 😳 Jaså, det var som fan, snart fredag då nu e de TISDAG!! 😄 dagarna ändras ju, de förvirrar mej 😲 Snacka om förvirring, onsdag! VA?? i så fall är de söndag IMORRON! 😄 nej vänta nu.. 😆 ...måndag? mösdag?
Fnykis Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Inte fan är det fredag (eller lördag, det har ju för fan blivit söndag....) neej nu e de måndag... 😳 Jaså, det var som fan, snart fredag då nu e de TISDAG!! 😄 dagarna ändras ju, de förvirrar mej 😲 Snacka om förvirring, onsdag! VA?? i så fall är de söndag IMORRON! 😄 nej vänta nu.. 😆 ...måndag? mösdag? Ja! Så är det säkert. Tyckte väl att söndag och måndag lät lite fel..
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Inte fan är det fredag (eller lördag, det har ju för fan blivit söndag....) neej nu e de måndag... 😳 Jaså, det var som fan, snart fredag då nu e de TISDAG!! 😄 dagarna ändras ju, de förvirrar mej 😲 Snacka om förvirring, onsdag! VA?? i så fall är de söndag IMORRON! 😄 nej vänta nu.. 😆 ...måndag? mösdag? Ja! Så är det säkert. Tyckte väl att söndag och måndag lät lite fel.. snart åskdag i varje fall
mornel Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Haha, när ska ni släppa den här tråden? Jaja, jag får väl stämma upp: WOHO! FREDAG!!! ÄNTLIGEN!
Per_a_55 Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Haha, när ska ni släppa den här tråden? Jaja, jag får väl stämma upp: WOHO! FREDAG!!! ÄNTLIGEN! Ja, vilket elände, då är det ju snart måndag igen.... (fast med semester är det skit samma!) FREDAG!
mornel Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och gig på gålö... vad nu det kan ligga. 😉 En bit utanför Stockholm, åt Värmdöhållet om jag inte misstar mig.
Pico Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och födelesedag. Yay. 😉 En får väl ta och grattulera då, både till fredag och födelsedag! 😎
Neosus Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och födelesedag. Yay. 🙂 Grattis för tusiken!! 🙂
Per_a_55 Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och födelesedag. Yay. 🙂 Jag har den stora äran att utbringa ett fyrfaldigt gratulationsleve för Neko. Han leve: Hurra HUrra Hurra Hurra
Fnykis Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och födelesedag. Yay. 😄 Utan några morr hurrar vi våran (säg snabbt så man inte behöver förlänga sången) moderator, jag har den äran jag har den äran att gratulera! GRATTIS NEKO! Tadadah da da daaaaaaaaaa!!!!! (fanfar) Du fyller år på samma dag som min polare.. 😳
tordA Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fredag och födelesedag. Yay. 😛 GRATTIS 😄 bjuder du på mufflins ? 😎
®offe Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 hipp hurra för nekobar som fyller år idag. På Forum är det jättefest man styr och ställer värre, för neko fyller år idag han är en omtyckt herre. Hipp hurra för nekobar, fyller hundra år idag HIPP HURRA FÖR NEKOBAR SOM E SÅ HIMLA BRA ! Phuii, jag hann gratta neko med 48 minuter tillgodo...... /R
hackeman Postat 30 juli 2005 Trådstartare Postat 30 juli 2005 Vilka fenomenalt äckliga bilder man får om man image-googlar på "lördag": Har svårt för att avgöra vilken som äcklar mest...
Per_a_55 Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Onsdag, då är det bara torsdag kvar.... edit: eller är det tisdag idag? Redigerat 2 augusti 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Inte en aning... Men idag blir det party Yes! Här med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.