®offe Postat 1 november 2013 Postat 1 november 2013 Tänkte skriva i den här tråden idag, men det känns bara så trökigt så jag avstår. Alla vet väl ändå att det är fredag idag? Eller är trådens syfte snarare att man ska ha en tråd att uttrycka sin glädje i inför den stundande helgen? Tjo-ho! typ? Nåja, hursomhelst så har jag ingen lust att skriva något, men hoppas att någon annan tar sitt ansvar vad gäller glädjeyttring här och nu. Vänligen R
CHAE Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Tänkte skriva i den här tråden idag, men det känns bara så trökigt så jag avstår. Alla vet väl ändå att det är fredag idag? Eller är trådens syfte snarare att man ska ha en tråd att uttrycka sin glädje i inför den stundande helgen? Tjo-ho! typ? Nåja, hursomhelst så har jag ingen lust att skriva något, men hoppas att någon annan tar sitt ansvar vad gäller glädjeyttring här och nu. Vänligen R Va fan ®offe... Har du tappat stinget eller är du bara höstdeppig?
SadamJR Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Va fan ®offe... Har du tappat stinget eller är du bara höstdeppig? Märkligt, nu när den enda tid på året han är klädd för snart infinner sig.
®offe Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Tjo-ho! Back in business igen!! FREDAAAAAAAG. Allt gott till er alla önskar tomten!
®offe Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Va fan ®offe... Har du tappat stinget eller är du bara höstdeppig? Usch ja, lite höstdepp passerade revy, vi behöver alla lite sånt för att kunna urskilja de bra dagarna!
cborg Postat 22 november 2013 Postat 22 november 2013 Va gött!! Jag har ingen aning så det är bra att det finns en tråd!!
CHAE Postat 6 december 2013 Postat 6 december 2013 ...men idag äre fredag!! Wooohoooo go crazy (med måtta)
slejnard Postat 13 december 2013 Postat 13 december 2013 Riktigt riktigt riktigt gott ! :ddddd: Julmusten svämmar över! 😮😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.