cborg Postat 28 september 2012 Postat 28 september 2012 Så vaknar man upp och plötsligt är det ....... !!!!!
cborg Postat 4 oktober 2012 Postat 4 oktober 2012 Nämen igen!! Inleder på bästa sätt. Sova. Och sista Oktoberfesthelgen! (samtliga mina fetisher i en enda fest. måste firas!) Glückwünsche alle!
Zakyath Postat 12 oktober 2012 Postat 12 oktober 2012 Så vaknar man upp och plötsligt är det ....... !!!!! 😆
®offe Postat 26 oktober 2012 Postat 26 oktober 2012 Fredag! Vattenkammad och med stålar i libran efter löneutbetalning. Smygande trötthet i kroppen efter att ha hängt på Köttbaren (jo, den heter faktiskt så) igår med gamla kollegor. Herrmiddag i Täby med goda vänner ikväll, en del har jag inte träffat på 10 år, men man kan vara goda vänner ändå. Morgondagen vigd till invigningen av Friends arena. Kan bli kul, vi får se. Sen ska jag sova, det ska tydligen blir varmt nästa vecka så vinterdäcken får vänta, orrrrka...
®offe Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Ok, dönickar! Kom ihåg var ni läste det först; DET ÄR FREEEEEDAAAAAAG ! ! ! !
®offe Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Hey baberiba- Hey baberiba Mors lilla Olle-mors lilla Olle i skogen gick - i skogen gick Plockade blåbär-plockade blåbär Stålar han fick-stålar han fick VA GJORDE HAN ME DOM-VA GJORDE HAN ME DOM köpteölköpteköpteööööl ÅÅÅÅÅ Hey baberiba- hey baberiba osv
SadamJR Postat 30 november 2012 Postat 30 november 2012 Ok, dönickar! Kom ihåg var ni läste det först; DET ÄR FREEEEEDAAAAAAG ! ! ! ! Nu är du snart karl för din hatt.
cborg Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Nä gott folk, nu är superduperfredag!! Glöm inte det!
®offe Postat 21 december 2012 Postat 21 december 2012 Nä gott folk, nu är superduperfredag!! Glöm inte det! SUPERDUPERFREDAG ! ! 😆 :lol: 😆 Jiiiiihaaaaaaa
®offe Postat 26 februari 2013 Postat 26 februari 2013 Skit, kom in i tråden alldeles för sent...idag är det tisdag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.