oioioi Postat 11 februari 2012 Postat 11 februari 2012 Är nu i fas med planeringen. Ska måla en andra vända i morgon fm. Listerna tar jag sedan kanske i morgon em.
oioioi Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Suck, och min ena monitor dog igår... 😠 Men jag tar en öl, så bli det bra igen. 🙂
slejnard Postat 13 april 2012 Postat 13 april 2012 (redigerat) Fredag den 13:e! 😮 Redigerat 13 april 2012 av slejnard
®offe Postat 27 april 2012 Postat 27 april 2012 Kära forumiter På förekommen anledning vill jag med denna skrift uppmärksamma er alla på vilken veckodag som timar idag. Nämligen den dag som är själva upphovet till hela tråden, det vill säga fredag! Jag är väl medveten om att Slejnard redan skrivit i tråden, men då buskapet från nämnde forumit var tvetydigt kände jag att det var på plats med ett förtydligande och fastställande av fakta, vilket härmed får anses exekverat! Därmed kan ingen trådläsare sägas sig vara ovetande om detta ovedersägliga fredagsfaktum, och alla vi på Saltkråkan vill tillönska er en god helg med mycket stoj och glam, och kanske en och annan styrketår! På återhörande. /Herr Muffla
therocker Postat 27 april 2012 Postat 27 april 2012 I MORGON ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG!!! SOM JAG LÄNGTAT!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.