perrock Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Fredag ! Repat med nya bandet 3 timmar det gillar vi !
®offe Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Dabba-dibba-dooo doo dooo Whoop whoop. Tjabbadabbadabbadabbada daaaaaa Skobbeli-skobbeli-bi-boopp bipp bopp baapp, nimenänimmenänimenninoooo Whooääää, iiiaaaahiaaa miääääääää hmmm hmmm hmmmm, vissel vissel vissel, rabbadabba dibaaa Dobida dobida dobidiii
®offe Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Det är en blåsig, gråkall tisdag i oktober. Sitter på jobbet och tittar ut genom fönstret, fan, nu har det börjat regna också. En envis hosta har byggt bo i mitt bröst och förstört nattsömnen. Trötthetens vågor sköljer genom hjärnan med jämna mellanrum. Kaffet är ljummet och smakar beskt. Är det verkligen så här jag hade tänkt mig mitt liv? Plötsligt händer det..... Det blir FREDAG! JABBADABBADOOO, se solen strålar leta sig ner genom molnen, snart sötar en god Tomassi gommen. Det är fredag...
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 (redigerat) Fast inte länge till, bara 20 min. Redigerat 14 oktober 2011 av debatt
®offe Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 Hejsan allihopa Vi har ju fått en fin tradition tillsammans på det sättet att jag skriver i den här tråden på fredagar och ni svarar. Hi hi hi, det känns lite småbusigt. Nu kommer det, håll i hatten: Idaag är det freedag! (Tokade till det och lade till några vokaler för effektens skull *LOL*) En trevlig helg allesammans. /R
BurninSven (oregistrerad) Postat 8 november 2011 Postat 8 november 2011 Nix i dag är det natt mellan Måndag och Tisdag eller Tisdag morgon om man så önskar. Bara så ni vet
®offe Postat 8 november 2011 Postat 8 november 2011 05:24 kan inte betecknas som "morgon", det är rena natta!
Fredrik71 Postat 18 november 2011 Postat 18 november 2011 Nu tar vi oss en öl på det här, Det är ju ändå fredag!
®offe Postat 22 november 2011 Postat 22 november 2011 Fick en impuls att skriva här, men kom på att det är tisdag. Här skriver man bara på fredagar misstänker jag, så det blir inget skrivet.
®offe Postat 9 december 2011 Postat 9 december 2011 GHAAAA, fredag? Jag missade att skriva i fredagstråden! Bajs. Tänker skriva imorgon bara därför. Sådeså! Glad fredag alla fredagsfirare!
oioioi Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Fredag, har jobbat hela dagen och är nu hemma och förbered målning av köket. Kommer bli intressant att se hur man klarar sig utan kök över helgen, får väl leva på ljummen öl och hämtpizza. Eller så ställer jag ut ölen på balkongen - lagom länge.
SadamJR Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Fredag, har jobbat hela dagen och är nu hemma och förbered målning av köket. Kommer bli intressant att se hur man klarar sig utan kök över helgen, får väl leva på ljummen öl och hämtpizza. Eller så ställer jag ut ölen på balkongen - lagom länge. Hade förstått att inläggen i den här tråden ska gå ut på att man är ledig och inte ska göra ett dugg. Där ser man.
oioioi Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Jaha, vilken tråd ska målning vara i då? Har nu tagit ut allt utom köksbordet ur köket. (Det är övertäckt med plast.) Har tagit ur skruvar, tagit ner tavlor och gardiner och spacklat lite. Maskerat för fönstren. Tvättat väggarna med målartvätt. Har nu ölpaus.
oioioi Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Täckt golvet med papp. Börjat maskera köksskåpen, något som kommer ta längre tid än vad jag räknat med inser jag nu.
oioioi Postat 10 februari 2012 Postat 10 februari 2012 Klar för idag. Jag har skruvat ner lampor, uttag, strömbrytare etc. Maskerat halva köket, nästan. I morgon fm ska jag maskera klart och därefter tvätta taket. Skulle gjorts klart ikväll vad det tänkte, men orkar inte mer nu. Sedan målas första vändan i morgon sen eftermiddag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.