therocker Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 (redigerat) VARFÖR SKRIKER DU? Edit: mitt inlägg har inget med svarta/vita mäniskor att göra utan var mer som en ordvits, vi värderar fredagen högt. Redigerat 5 november 2010 av therocker
debatt Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 VARFÖR SKRIKER DU? Edit: mitt inlägg har inget med svarta/vita mäniskor att göra utan var mer som en ordvits, vi värderar fredagen högt. Ja, men det förstod jag direkt! Det var just det som var insiktsfullt!
Jerry P Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 När måndagen har kommit med arbetets håglösa skal När tisdagen har kommit med nyvaknat sinne för en ny dag När onsdagen har passerat i väntan vad som skall När torsdagen har passerat och timmen har slagit sitt slag Då är det äntligen dags, Fredag! Hurra!!
slejnard Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Alla helgons helg. Mmm...vördnad. Äreskål eller äre? Snön skimrar... fred idag.
therocker Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Ja, men det förstod jag direkt! Det var just det som var insiktsfullt! 🙂
therocker Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Najs poesi hörrni, missa inte Slash hos Skavlan ikväll kl 21:00!
therocker Postat 14 januari 2011 Postat 14 januari 2011 Japp, men tvingas nog ägna kvällen åt lite AC/DC mixning tror jag. Ska jag va full eller inte.......??
Jetblack Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Idag är det måndag. Det enda som är bra med den här måndagen är att min fru fyller år. I övrigt anser jag att måndagar är rätt onödiga.
therocker Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Ja och grattis då 🙂 Känns nästan som lördag, är hemma med sjuka barn.
therocker Postat 21 januari 2011 Postat 21 januari 2011 Ja då va de freda igen och sen sist har jag hunnit få ungarnas sjuka med feber och ont i kroppen men börjar väl tillfriskna något nu hoppas vill inte tillbringa hela helgen i sängen
BurninSven (oregistrerad) Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 Nix filerix det är Söndag natt så e det.
Per_a_55 Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Konstigt,IRL är det fortfarande fredag, men inte på forumet. Usch, för mycket visky...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.