Umemagnus Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 de ä lugnt kom bara på det själv när ja satt och konsulterade med min hjärna.ingen rolig syn...
Cloudsurfer Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Nu är måndagen över...Och man är lika förbannat sliten som vanligt.
Per_a_55 Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Nu är måndagen över...Och man är lika förbannat sliten som vanligt. Här är det fortfarande måndag....
Odel Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 (redigerat) Jaha ja, då var det FREDAG!!! FÖR FAN!!! wohoo jao 😠 123 min Redigerat 30 juni 2006 av Odel
Cloudsurfer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Weeha, Nu vart det fredag! Firmafest kl 5, jaha...hade inte tänkt bli dyngad men det lär ju hända ändå 😕
ViktorDenStore Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Fredag o nu har farsan semester... mao: min semester är över 😕
Cloudsurfer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Fredag o nu har farsan semester... mao: min semester är över 😕 Visst är det retligt...när jag kliver av min semester (som blir vecka 30 och 31) då går farsan på sin semester...knappt att han kommer håna en eller...
®offe Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Hej kära vänner Trala-la-la-laaaa, varför bumpar jag den här tråden precis just nu?? (vän av ordning frågar sig) JO, FÖR ATT DE Ä FREEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaa ! Jag har ju tagit det som en livsuppgift att bumpa den här tråden just på fredagar. Det är ju just det som är så fräsigt med hela mänskligheten, att alla har en uppgift att fylla. Ingen är för dum, ful, närsynt, dålig trummis eller nå't sånt, alla kan bidra med nå't. Å jag bumpar den här tråden, om och om igen. Alltid lika barnsligt förtjust över att det är fredag. Trots att jag haft semester en vecka och agerat som varje dag vore en lördag. Men nu är det fredag. Ha ha ha, hohoho freeedaaag! 😄😄😆 Fre-fre-fre-freeeeedag! Ni vilsna själar därute, som ännu inte fyller någon funktion, utan bara hasar runt utan att bidra med något positivt till mänskligheten, kom igen, gör en låt om FREDAAAG! Fre-fre-freeeedag. typ gilla läget. Gilla-lalla-la, gilla-la-la, gilla-la-la la läääget...fatta'ru? På fredagskvällen bubblar det i blodet, rosa lack och kromad list, ratt i bakelit, californiavit i en bil av senaste modell, bilens lack den glänste i dess nos alla ränner runt på stan, centrumhets vi sticker vi sticker, för häääär blir inga barn gjorda, ner ner ner nerför backen ner, jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå dina bröst är som svalor som häckar och vi såg på varann, när vi närmade oss land Sally var en reko brud Ja, typ. Äru mé? Sätt igång och kompånera, ja vill ha värsta partyröjjarlåten å dansa till i fortsättningen när jag sitter på torsdagkvällarna 23:46 och väntar på att bumpa den här tråden!! FRE-FRE-FRE-Freeeeeeeedag! /R
hackeman Postat 13 juli 2006 Trådstartare Postat 13 juli 2006 Jahaaaaaaa då är det alltså imorgon jag ska över till Köpenhamn med polarna för att sitta i Nyhavn o dricka bärs i solen. 😄 Tur att du finns Roffe. Hur skulle man annars veta att det är fredag? 😄
®offe Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Tur att du finns Roffe. Hur skulle man annars veta att det är fredag? 😄 WORD! (eller var det en annan tråd?)
musik (oregistrerad) Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Idag är det Fredag, Ja. Då måste man spela Simon & Garfunkel på grammofonen. 😱 :musik
hackeman Postat 14 juli 2006 Trådstartare Postat 14 juli 2006 Idag är det Fredag, Ja. Då måste man spela Simon & Garfunkel på grammofonen. ☺️ :musik Nähä? 😆 Fan oxå, det har jag missat i alla dessa år. 😱
Odel Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Fredag, snart hoppar man in i raketen och drar till landet, jao. 465 min kvar
Tilly Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 vad är det för synth du säljer Odel? Annonslänken funkar inte!
Odel Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 vad är det för synth du säljer Odel? Annonslänken funkar inte! http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.asp?...nonceid=4475789
Odel Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Nu kan du prova länken i min signatur också. Fett uppdaterad jao.
Linus Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Sätt igång och kompånera, ja vill ha värsta partyröjjarlåten å dansa till i fortsättningen när jag sitter på torsdagkvällarna 23:46 och väntar på att bumpa den här tråden!! Uts uts uts?
MikkeÖland Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 (redigerat) ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit: Polaren o jag satt en stund o försökte chatta avancerat genom att antingen ta bort konsonanterna eller vokalerna i orden. Vad svårt det var att se vad han skrev när det bara var vokaler i orden 🙂 . Tur det är Fredag...... Redigerat 25 augusti 2006 av MikkeÖland
®offe Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Äsch, jag tröttnade. Det kändes som att det var jag som ensam tog allt ansvar för denna tråd. Fick göra allt grovjobbet, sedan när jag bumpat den så kom alla snikandes med och bubblade som fan. Näe, det är inget roligt när bara en får göra jobbet och alla andra bara softar och går som kattor runt heta grötar och väntar på att den där enda stackaren ska göra precis allt. Ni skulle skämmas om ni visste hur många torsdagsnätter jag suttit uppe, ensam i ett mörkt och kallt rum, och väntat på att klockan ska bli 00:00 så jag kunde bumpa. Hur många fredagsmornar har jag inte släpat mig till jobbet som ett utsketet päron för er skull? Näe, det är inget roligt när allt ansvar vilar på en enda. Jag trodde vi var kompisar, men icke sa Nicke (den ska vidare in i plattityder sen, påminn mig!) ni har svikit mig på ett sätt som jag aldrig trodde var möjligt. Ring mig aldrig mer är ni snälla. /F.d "bumparoffe"
Danabacken Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!1!!ETT!!11%/)#(%&%&/¤(#))(=^=*=()^/)¤"/¤%&
Pazo Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 JÄVLA SKIT! Kan det inte vara fredag imorgon! KUK!
Stinkey Zwei Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Sista dan på Malmöfestivalen. Tänkte dra ut snart och lyssna på musik till tolvsnåret i natt.
Dark Of Light Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Jaa..! SNART Måndag, MMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm... 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.