Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Nu är måndagen över...Och man är lika förbannat sliten som vanligt.

Här är det fortfarande måndag....

Postat (redigerat)

1-1-4-0-0-0-0-0-0-0-0.jpg

Jaha ja, då var det FREDAG!!! FÖR FAN!!!

wohoo jao 😠

123 min

Redigerat av Odel
Postat
Fredag o nu har farsan semester... mao: min semester är över 😕

Visst är det retligt...när jag kliver av min semester (som blir vecka 30 och 31) då går farsan på sin semester...knappt att han kommer håna en eller...

• 2 veckor senare...
Postat

Hej kära vänner

Trala-la-la-laaaa, varför bumpar jag den här tråden precis just nu??

(vän av ordning frågar sig)

JO, FÖR ATT DE Ä FREEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaa !

Jag har ju tagit det som en livsuppgift att bumpa den här tråden just på fredagar. Det är ju just det som är så fräsigt med hela mänskligheten, att alla har en uppgift att fylla. Ingen är för dum, ful, närsynt, dålig trummis eller nå't sånt, alla kan bidra med nå't. Å jag bumpar den här tråden, om och om igen. Alltid lika barnsligt förtjust över att det är fredag. Trots att jag haft semester en vecka och agerat som varje dag vore en lördag. Men nu är det fredag. Ha ha ha, hohoho freeedaaag! 😄😄😆 Fre-fre-fre-freeeeedag!

Ni vilsna själar därute, som ännu inte fyller någon funktion, utan bara hasar runt utan att bidra med något positivt till mänskligheten, kom igen, gör en låt om FREDAAAG! Fre-fre-freeeedag. typ gilla läget. Gilla-lalla-la, gilla-la-la, gilla-la-la la läääget...fatta'ru?

På fredagskvällen bubblar det i blodet,

rosa lack och kromad list,

ratt i bakelit, californiavit

i en bil av senaste modell, bilens lack den glänste i dess nos

alla ränner runt på stan, centrumhets

vi sticker vi sticker, för häääär blir inga barn gjorda,

ner ner ner nerför backen ner,

jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå

dina bröst är som svalor som häckar

och vi såg på varann, när vi närmade oss land

Sally var en reko brud

Ja, typ. Äru mé? Sätt igång och kompånera, ja vill ha värsta partyröjjarlåten å dansa till i fortsättningen när jag sitter på torsdagkvällarna 23:46 och väntar på att bumpa den här tråden!!

FRE-FRE-FRE-Freeeeeeeedag!

/R

Postat

Jahaaaaaaa då är det alltså imorgon jag ska över till Köpenhamn med polarna för att sitta i Nyhavn o dricka bärs i solen. 😄

Tur att du finns Roffe. Hur skulle man annars veta att det är fredag? 😄

Postat
Tur att du finns Roffe. Hur skulle man annars veta att det är fredag? 😄

WORD! (eller var det en annan tråd?)

musik (oregistrerad)
Postat

Idag är det Fredag, Ja.

Då måste man spela Simon & Garfunkel på grammofonen.

😱

:musik

Postat
Idag är det Fredag, Ja.

Då måste man spela Simon & Garfunkel på grammofonen.

☺️

:musik

Nähä? 😆 Fan oxå, det har jag missat i alla dessa år. 😱

• 1 månad senare...
Postat
Sätt igång och kompånera, ja vill ha värsta partyröjjarlåten å dansa till i fortsättningen när jag sitter på torsdagkvällarna 23:46 och väntar på att bumpa den här tråden!!

Uts uts uts?

Postat (redigerat)

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: Polaren o jag satt en stund o försökte chatta avancerat genom att antingen ta bort konsonanterna eller vokalerna i orden. Vad svårt det var att se vad han skrev när det bara var vokaler i orden 🙂 . Tur det är Fredag......

Redigerat av MikkeÖland
Postat

Äsch, jag tröttnade.

Det kändes som att det var jag som ensam tog allt ansvar för denna tråd. Fick göra allt grovjobbet, sedan när jag bumpat den så kom alla snikandes med och bubblade som fan.

Näe, det är inget roligt när bara en får göra jobbet och alla andra bara softar och går som kattor runt heta grötar och väntar på att den där enda stackaren ska göra precis allt.

Ni skulle skämmas om ni visste hur många torsdagsnätter jag suttit uppe, ensam i ett mörkt och kallt rum, och väntat på att klockan ska bli 00:00 så jag kunde bumpa. Hur många fredagsmornar har jag inte släpat mig till jobbet som ett utsketet päron för er skull? Näe, det är inget roligt när allt ansvar vilar på en enda.

Jag trodde vi var kompisar, men icke sa Nicke (den ska vidare in i plattityder sen, påminn mig!) ni har svikit mig på ett sätt som jag aldrig trodde var möjligt.

Ring mig aldrig mer är ni snälla.

/F.d "bumparoffe"

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.