Micke H Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Med tanke på mitt tidigare misstag: är det fredag idag? 😳 ?
ViktorDenStore Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Inte festa... Inte festa... Stå emot... Stå emot... Inte festa... Inte festa... 😆 😆
®offe Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Humm humm humm, hummelihum, la la laj laaa laaaaaa. Hallå i hålet! Vad är det för dag idag??? Hummelihiúmm hum humm humm hummmmmm.... Vänta lite, humm hummelhumm *bläddrabläddra* (almanackan) Humm hummm hummmelihummelihummmm. -då ska vi seeee, humm humm *blädderblädder* - andra juuuuni, andra, andra, inte 30e maj.... andra *blädder* WEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW ! ! ! ! F R E D A G ! ! ! VAKNA ERA BABIANARSLADE DÖSKALLAR; HALLÅ; DE E FREEEEDAAAG ! ! ! * POPP * (korken ur flaskan) URSÄKTA MIG; men det är fredag idag! *klunkaklunkaklunka* - RAAAAP! Fredag serru. idag. jomän! glad helg elle vare heter, kul vettu. Tjing på en stund. /®
Linus Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Humm humm humm, hummelihum, la la laj laaa laaaaaa. Hallå i hålet! Vad är det för dag idag??? Hummelihiúmm hum humm humm hummmmmm.... Vänta lite, humm hummelhumm *bläddrabläddra* (almanackan) Humm hummm hummmelihummelihummmm. -då ska vi seeee, humm humm *blädderblädder* - andra juuuuni, andra, andra, inte 30e maj.... andra *blädder* WEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW ! ! ! ! F R E D A G ! ! ! VAKNA ERA BABIANARSLADE DÖSKALLAR; HALLÅ; DE E FREEEEDAAAG ! ! ! * POPP * (korken ur flaskan) URSÄKTA MIG; men det är fredag idag! *klunkaklunkaklunka* - RAAAAP! Fredag serru. idag. jomän! glad helg elle vare heter, kul vettu. Tjing på en stund. /® 😳😎
Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Humm humm humm, hummelihum, la la laj laaa laaaaaa. Hallå i hålet! Vad är det för dag idag??? Hummelihiúmm hum humm humm hummmmmm.... Vänta lite, humm hummelhumm *bläddrabläddra* (almanackan) Humm hummm hummmelihummelihummmm. -då ska vi seeee, humm humm *blädderblädder* - andra juuuuni, andra, andra, inte 30e maj.... andra *blädder* WEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW ! ! ! ! F R E D A G ! ! ! VAKNA ERA BABIANARSLADE DÖSKALLAR; HALLÅ; DE E FREEEEDAAAG ! ! ! * POPP * (korken ur flaskan) URSÄKTA MIG; men det är fredag idag! *klunkaklunkaklunka* - RAAAAP! Fredag serru. idag. jomän! glad helg elle vare heter, kul vettu. Tjing på en stund. /® HAHAHA 😳😆 då får man sova ut ordentligt imorn
Pazo Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 SÅ JÄVLA GÖTT!!!! Har tenta vid 15 sen bara 😮 Efter det ska jag SUUUUUPA!!!
Cloudsurfer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 ska nog lägga mig snart, vakna imorrn och fixa tider o grejjer till förfest påsöndag...och balen dåpå söndag ja...fyfan va pinsamt men aja!
®offe Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Nu är de ju lördag, får jag ändå skriva här? 😉 Nope, här skrivs bara på fredagar! 😄
Odel Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 vafan fotbollen drar igång, bra väder, studiofestival, grilla och öl ikväll... och det är FREDAG!!! 45 min kvar...
Lilleman Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 vafan fotbollen drar igång, bra väder, studiofestival, grilla och öl ikväll... och det är FREDAG!!! Vad är det för djävla turbovärld du lever i... 😄🙂 Har du inte tid att vänta på grillen när du är ledig utan behöver en elfläkt för att det ska fräsa i fläsket... 😄 Man ska ta god tid på sej när man är ledig och lagar mat... 😄
isotone Postat 9 juni 2006 Postat 9 juni 2006 Fredag! Jag men det blir väl att köpa ett 6-pack fålle och gå runt på stan och slentrianheila då!
Nexustwins Postat 10 juni 2006 Postat 10 juni 2006 Idag är det LÖRDAG och på tisdag ere SOMMARLOV!!! 😄:D
musik (oregistrerad) Postat 11 juni 2006 Postat 11 juni 2006 Nej tack. Har inte sån läggning. Är det fredag idag förresten? Då får jag ställa om klockan. 😏
®offe Postat 17 juni 2006 Postat 17 juni 2006 Förbannat vad fel det kan bli ibland? Här tänkte jag att jag skulle hoppa in precis 00:01 för att bli först att förkunna att det är fredag idag. Jag tycker det är skönt att vara först i den här tråden på torsdagsnatten. Alla triggas av olika saker och jag går igång på det här! Men så visar det sig att 00:01 är en söndag. Så fatta att jag har bråttom att göra det här inlägget innan klockan blir 00:00 ! ! 😱 Whoop, här gäller det att plita så pennan glöder. Har knappt en halvtimme på mig och så mycket att berätta. Fast det är klart, om det är söndag imorrn så undrar väl vän av ordning var lördagen tog vägen? Ja, fråga inte mig, ser jag ut som en almanacka eller? Nu blir jag den siste istället att göra fredagsinlägget, och det känns nästan lika fint som att vara den förste. Eller en furste. Vad jag rökt? Ingenting! Men hursomhelst...hrrrm..*harkelhost*, så känns det bra. Ha en bra dag. /Fredde Fredag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.