ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Vadå fråga! HANDLA om det är slut så klart... okey.. skall fråga shåär när jag är där: Hej är spriten slut? - "JA" - okey då köper kag lite:P
Per_a_55 Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Vadå fråga! HANDLA om det är slut så klart... okey.. skall fråga shåär när jag är där: Hej är spriten slut? - "JA" - okey då köper kag lite:P Läser du bibeln på samma bokstavstrogna sätt tro 😄
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Vadå fråga! HANDLA om det är slut så klart... okey.. skall fråga shåär när jag är där: Hej är spriten slut? - "JA" - okey då köper kag lite:P Läser du bibeln på samma bokstavstrogna sätt tro 😄 jag är bokstavstrogna i alla lägen:P haha har läsat allat på forumet både framlänges och baklänges i jakten på dålda budskap... Men jag hitta smart arab:P Redigerat 13 januari 2006 av DjBox
Per_a_55 Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Vadå fråga! HANDLA om det är slut så klart... okey.. skall fråga shåär när jag är där: Hej är spriten slut? - "JA" - okey då köper kag lite:P Läser du bibeln på samma bokstavstrogna sätt tro 😄 jag är bokstavstrogna i alla lägen:P haha har läsat allat på forumet både framlänges och baklänges i jakten på dålda budskap... Men jag hitta smart arab:P gikot rä ud
ViktorDenStore Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 😉 😄 😄 🙂 "Vill du ha en puss, flicka lilla?" 😱
hackeman Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Kvällens vin: http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Pro...=0&SokStrangar= Slumpköpte det på bolaget förra helgen och blev glatt överraskad. Rekommenderas! 😛
Bone Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Kvällens röda: Slumpköpte du det på macken förra helgen och blev överraskad? 😉
Odel Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Slumpköpte du det på macken förra helgen och blev överraskad? 😉 Såklart! jao 😆
Altzi Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Har silat en dunk spolarvätska genom en formfranska, det får duga 😉 Nä det blir nog en nykter helg, mycket bilkörande 😆
hackeman Postat 27 januari 2006 Trådstartare Postat 27 januari 2006 Kvällens röda: Försök inte, din tant berättade nog att du drack bärs till din entre-kåt ikväll, o' du svettiga brynja! 😛
Pazo Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Freda som fan!! SKÅÅÅL ERA MÄNNISKOR!! :WWOÄÄÄÄ!!!! Nästa fredag är det Stockholms irl 😛
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Hej! Förkyld fredag. Helg med sport på tv. papper//:musik
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Hej! Fredag betyder i alla fall med säkerhet en sak: Den dag med lägst aktivitet på detta forum!!! Samtidigt konstigt nog den dag då jag själv har mest tid här... 😳 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.