Egghuvud Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Vilket får mig osökt att tänka på det gamla pudelrockbandet Vandenberg´s halvsemipudelnästanhitlåt "Friday night" I cant wait till friday nighjt gonna let it gooooooo Fridays okej I get my pay Spend it all night On rock women and wine...... För övrigt undrar jag varför jag kan komma ihåg den här otroligt dåliga textraden, men ibland när jag rest mig och gått från soffan till köket så har jag glömt varför jag gick dit....? 😄
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Är det inte väldigt ologiskt att "d" och "a" skrivs så? Jag menar, de är ju ganska lika, men i den ena ska man göra kringlan först, och i den andra ska man göra strecket först. Var ska detta sluta? Hur ska framtida generationer kunna kommunicera? 🙂 Vore det inte bättre att skriva "d" med vänstra handens ringfinger och "a" med vänstra handens lillfinger? 😄
Bunga Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Vilken fredag det blev idag då, har hunnit med att träffa Olsberg, hälla kokande vatten över mitt vänstra ben, vinna ett m-box2-paket och nästan sälja en låt. Livet är gott.
Cloudsurfer Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 En ganska originell fredagskväll, hockey hela aftonen. Däremot imorrn så går man ut lugnt med kaffe och tårta här för att fira migsjälv för att sedan gå ut stenhårt med tung förfest och senare ut på stan. Dock avslutas helgen med en hockeymatch mot Tranås.
musik (oregistrerad) Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Idag Fredag imorgon Robinson på söndag ...eller vadå? :musik
Pazo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 En ganska originell fredagskväll, hockey hela aftonen. Däremot imorrn så går man ut lugnt med kaffe och tårta här för att fira migsjälv för att sedan gå ut stenhårt med tung förfest och senare ut på stan. Dock avslutas helgen med en hockeymatch mot Tranås. Tranås? Vart e du från?
Per_a_55 Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Idag är det LÖRRRRDAG... blä! 😉 😆😆😄😉🙁😱 Yipie! 😏
Nexustwins Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Idag är det LÖRRRRDAG... blä! 😏 😆😆😄😱🙁😆 Yipie! Lördag forever!! 😆😄😆
Per_a_55 Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Friday control is enabled on this board, please wait 5 days before posting a new friday
Pico Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Fattar inte hur veckorna kan gå så jävla snabbt... jag menar, så kul har jag inte! 😕
Neko Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 (redigerat) Jag vet inte, jag gör inte något speciellt egentligen. Undervisar, sitter hemma och larvar mig, gör en låt ibland och vips så är veckan slut. Tycker det går alldeles för fort. Jag är i det stadiet då jag tycker att fyra timmar är lite lite för att göra något vettigt på... Redigerat 2 december 2005 av Neko
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Fredag, full fart mot helgen hela dan - OCH NU!!! HELG
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Det känns ju väldigt motiverande att det är fredag och jag har ett prov imorgon klockan 10.00 Samt att jag kommest spendera kvällen hos en kompis å plugga 🙁
Linus Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Jaha! Och vad var det i går då? Krigdag kanske, eller? 😉 Japp, då går allt i svart istället! 😄
Lilleman Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Vad är det för bilder? - Ifrån Livets Ord när Carola talar i tungor...? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.