Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 får ta och softa ikväll...vill inte festa så att jag kan koncentrera mig mer på plugget denna helgen...men visst fredag slipper vakna tidit imorgon 😳
Rian Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Sällan har det kännts så j-la skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😄😆😆😄😄😄😄😄
Pazo Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Sällan har det kännts så j-la skönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄😄😄😄😄😄😄😄😄 😳
L.C Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 *stämmer in och dansar med pingvinerna med en bärs i handen* FREDAG YEAAAAAH!!!! 😱
Pico Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Wow... fredag. En dag precis likadan som alla andra. Ikväll ska jag... öh... jag vet inte... sura? Gnälla på mina tråkiga vänner? Förbanna den tråkiga stad som jag bor i? Spotta på det dåliga TV-utbutdet? Gnälla på Internet? Förbanna staden, så slipper jag göra det...
Vallhagen Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Wow... fredag. En dag precis likadan som alla andra. Ikväll ska jag... öh... jag vet inte... sura? Gnälla på mina tråkiga vänner? Förbanna den tråkiga stad som jag bor i? Spotta på det dåliga TV-utbutdet? Gnälla på Internet? Du kan ju alltid rädda Jens 😱
dede Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Wow... fredag. En dag precis likadan som alla andra. Ikväll ska jag... öh... jag vet inte... sura? Gnälla på mina tråkiga vänner? Förbanna den tråkiga stad som jag bor i? Spotta på det dåliga TV-utbutdet? Gnälla på Internet? Fredagskvällen är här. Nu bubblar det i blodet. Man är kåt. Sen kommer jag inte ihåg resten av texten 😄
dede Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Fredagskvällen är här. 😲😲😲 Ja,ja ,ja. Petitesser. Det är bara en tidsfråga. Förresten så är jag ledig i morgon men jobbar på Lördag så relativt sett så har jag rätt ändå? 😛😛
Pico Postat 22 november 2005 Postat 22 november 2005 Fredagskvällen är här. 😲😲😲 Ja,ja ,ja. Petitesser. Det är bara en tidsfråga. Förresten så är jag ledig i morgon men jobbar på Lördag så relativt sett så har jag rätt ändå? 😛😛 "Det är bara en tidsfråga" 😎😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.