ThomasJ Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Numera är jag nykter på fredagar och lördagar, eftersom jag har träning även på helgen. Ganska tidigt på dagen är det osså. Men ändå skönt med fredag:P
Micke H Postat 14 september 2007 Postat 14 september 2007 Nykter? Vem? Jag? You gotta FIGHT! For your RIGHT! To PAAAAAAAAAAAARTY! 😉🙂😄
ThomasJ Postat 5 oktober 2007 Postat 5 oktober 2007 yeeees. en hel helg att leka med logic på nya macen:P
Fidden Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Fredag? Idag? 😲 du fick mig att kolla i almanackan 😄
®offe Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 HA HA HA Era aningslösa offerlamm! Precis när ni trodde att denna tråd för evigt var död och begraven smög den onde tomten ut och grävde upp liket....MWUUAaaa ha ha ha ha ha *ger hjärtkompression och konstgjord andning på tråden* buff-buff-buff PUUuuuffff HiA HA HA HA DEN LEVER DEN LEVER : IDAG E DE FREDAG ! ! ! IDAG E DE FREDAG ! ! ! IDAG E DE FREDAG ! ! ! HO HO HO ho ho jag är ond, ond ond ! /den onde tomten
david.roennlund Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 HA HA HA Era aningslösa offerlamm!Precis när ni trodde att denna tråd för evigt var död och begraven smög den onde tomten ut och grävde upp liket....MWUUAaaa ha ha ha ha ha *ger hjärtkompression och konstgjord andning på tråden* buff-buff-buff PUUuuuffff HiA HA HA HA DEN LEVER DEN LEVER : IDAG E DE FREDAG ! ! ! IDAG E DE FREDAG ! ! ! IDAG E DE FREDAG ! ! ! HO HO HO ho ho jag är ond, ond ond ! /den onde tomten Tjaba Roffe 😱🙂 Visst är det fredag idag, vissa anser att det är ett vanligt förekommande fenomnen....vanligare än vissa tror
musik (oregistrerad) Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Jag trodde det var lördag. Eller rättare sagt, jag tror det är lördag.
Odel Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Fredag och födelesedag. Yay. 😛 Grattis jao! fredag
Lilleman Postat 14 mars 2008 Postat 14 mars 2008 Yepp... Hurra, hurra... och Påsklov nästa vecka... Långa dagar i musikrummet 😮
Fidden Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 (redigerat) hur fan ska man orka jobba i 35 år till? 🙁 Redigerat 22 augusti 2008 av Fidden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.