Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har jag fattat rätt att samplern MachFive är hårdvaru-bunden och inte funkar utan den hårdvaran..?

Annons
Postat (redigerat)

Jag fick inte den uppfattningen när jag var inne på deras hemsida och läste.

Currently, MachFive is available as a plug-in. You'll need a host application that supports MAS, HTDM, RTAS, AU, DXi, or VST.

MOTU MachFive

Edit: Du kanske tänker på EMUs Emulator X?

Redigerat av joachime
Postat

Jaa..men kan den inte va bunden till MOTU-kort för att den finns i DXi, VST osv..?

Eller funkar MachFive bara till MAC..?

Postat
Jaa..men kan den inte va bunden till MOTU-kort för att den finns i DXi, VST osv..?

Eller funkar MachFive bara till MAC..?

MachFive supports every major audio production platform (MAS, VST, Audio Units, HTDM, RTAS and DXi) on both Macintosh and Windows (now shipping),

• 2 veckor senare...
Postat

Hmm... Jag vill bara veta om MachFive-samplern kräver nå´t speciellt ljudkort för

att fungera. Jag använder ett M-audio 1010LT-kort. Sen om Machfive stödjer VST, DXi eller nå´t annat är inte så intressant då jag kör med SONAR och VST-adaptern.. Vill alltså veta om Machfive fungerar ihop med ett M-audio-ljudkort..?

Om nån vet..? / Coolspike.

Postat
Hmm... Jag vill bara veta om MachFive-samplern kräver nå´t speciellt ljudkort för att fungera.

Skrapa fram någon information som du tycker tyder på det så kanske någon här kan hjälpa dig att bena ut ditt problem.

Och om du inte hittar någon information om att det krävs något särskilt ljudkort, så beror det antagligen på att det inte behövs något särskilt ljudkort.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.