fredrik89a (oregistrerad) Postat 6 oktober 2011 Postat 6 oktober 2011 Hej! Som topicen lyder så har jag råkat att reseta mina olika trumljud som fanns i Cubase5 programet och undrar nu hur jag ska återställa mitt felgjorda problem. Måste jag installera om programet? Hur ska jag lättast göra för att åtgärda felet? Mycket tacksam för alla svar jag kan få 🙂
JohanElfstrom Postat 6 oktober 2011 Postat 6 oktober 2011 vad menar du? hittar inte datorn på trummorna i HalionOne? eller har du gjort nå egna presets för trummixning som försvunnit? du får nog formulera om frågan för jag fattade inte 🙂
fredrik89a (oregistrerad) Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) Hej! Det är så att datorn inte hittar trummorna i HalionOne för de har jag råkat att radera verkar det som tyvärr 🙁 Mycket tacksam för svar 🙂 Redigerat 7 oktober 2011 av fredrik89a
pxm Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) Det går väl att bara installera om HalionOne´s trummor för sig direkt från skivan utan behöva installera om hela CuBase.Fungerar för mig men då använder jag 4:an i o f s... Vet inte om det var till någon hjälp men hoppas att det ordnar sig för trummor måste man ju ha... mvh Redigerat 7 oktober 2011 av pxm
JohanElfstrom Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Det går att välja i installationsmenyn, när datorn frågar vilken typ av installation du vill göra så då väljer du repair eller costom eller något sånt och då ska du kunna välja i en lista vad du vill installera och då väljer du halionone :)tror det ska fungera så iaf 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.