Jump to content
Annons

Steve Jobs död


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Tråkigt! Och på tok för tidigt! (Ungefär lika gammal som min pappa var när han gick bort i cancer.)

Jobs visste jävlar i det hur man drev business! Blev utslängd av sin egen styrelse 1985, kom tillbaka tio år senare och hade vad det led sina tidigare banemän så långt upp i sitt arsle att de inte kunde skilja ljus från mörker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig gillat Apples produkter, men det är omöjligt att bortse från vilken stor betydelse Steve Jobs och hans Apple har haft för datorutvecklingen, med den konkurrens som har uppstått och nya infallsvinklar på användarinterface o dyl som har kommit tack vare honom.

Hoppas bara att Apple inte tappar fart och initiativförmåga nu när denna store man är borta. 😱

Han gick bort alldeles åt h-e för tidigt. Han var ju t o m ett år yngre än min sambo. Verkligen tragiskt! 🙁

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte ofta man sörjer en person man på intet sätt känner. Men idag är det sannerligen en sorgens dag! Visionärer likt Steve Jobs finns det tyvärr alldeles för få av. Må hans minne leva både länge och väl!

Bevingade ord: "Think different" som förhoppningsvis lever även efter Steve Jobs.

EDIT: Svenska språket är svårt...

Redigerat av Implasticyde
Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Det är ganska bra prylar ungefär som pc prylar oxå är bra, så är det så behöver ni inte trä mer om det.

Men det var tråkigt ett år yngre än mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan folk sluta muppa huruvida Apple är bra skit eller inte?

Jag startade tråden för att Steve dog igår natt, inget annat!

Mac vs PC-snacket hör hemma på inavelshak så som flashback osv...

Jag tycker det är tragiskt och hatar cancer! Min far berövades livet för snart 17 årsen och jag lider av det än idag!

INGEN ska behöva uppleva detta!

Steve Jobs var en visionär och ett kreativt geni. Och jag hoppas att Apple försöker leva vidare i hans tankesätt, vilket blir nog svårt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Steve Jobs var en visionär och ett kreativt geni.

precis som gates lånade han bra ideer å vidareutvecklade dom till nåt riktigt användbart

och visst det är väl tecken på både kreativitet och visionärt tänkande

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...