Rawbert Postat 4 oktober 2011 Postat 4 oktober 2011 (redigerat) Ny tävling! Nu har du chansen att vinna en "Dexter" tavla (15x15cm) https://www.facebook.com/pages/Le-Pitch-Art/124363257651738 Allt du behöver göra är att "gilla" "Le Pitch Art" och att "gilla" tävlingsinlägget jag har där... Jag kommer att välja en vinnare i slutet på oktober som kommer att få tavlan hemskickad (självklart invirad i plastfolie) Lycka till! //Rob Redigerat 4 oktober 2011 av Rawbert
Bloeas Postat 4 oktober 2011 Postat 4 oktober 2011 Den va snygg, så jag gillar och hoppas jag vinner!!! =) //Andreas
DannyDisorder Postat 4 oktober 2011 Postat 4 oktober 2011 Wow, tung. Hoppas jag vinner. Hehe, roligt med plastskynken och "blodsplatter".
Rawbert Postat 5 oktober 2011 Trådstartare Postat 5 oktober 2011 Den va snygg, så jag gillar och hoppas jag vinner!!! =) //Andreas Tack! lycka till! Wow, tung. Hoppas jag vinner. Hehe, roligt med plastskynken och "blodsplatter". Tack! Lycka till! hehe man måste ju ha lite humor 🙂
Rawbert Postat 24 oktober 2011 Trådstartare Postat 24 oktober 2011 En vecka kvar... glöm inte att tävla 🙂 Vinnaren presenteras 1:a november på "Le Pitch Art"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.