la1997 Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 Köpte Cubase AI 5 för ett tag sen tillsammans med ett CI2 ljudkort. Dock blev jag väldigt besviken när det inte fanns någon sampler där man kan lägga in samplingar (kicks,hihats,claps,percussion osv.) då jag köpt en massa sample packs. Innan jag köpte Cubase så hade jag testat Cubase Elements 6 och där fanns ju Groove Agent One, så jag tog förgivet att den fanns i AI 5 också, men icke. Så min fråga är ifall det finns nån annan sampler som är kompatibel med mac och som helst är gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohnRick Postat 3 oktober 2011 Dela Postat 3 oktober 2011 http://www.kvraudio.com/get.php?mode=results&st=adv&soft%5B%5D=i&soft%5B%5D=e&soft%5B%5D=h&soft%5B%5D=d&soft%5B%5D=w&type%5B%5D=3&type%5B%5D=4&f%5B%5D=0&f%5B%5D=au&f%5B%5D=dx&f%5B%5D=ladspa&f%5B%5D=rtas&f%5B%5D=vst&osx=1&free=1&sf=0&receptor=&de=0&sort=3&rpp=100 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
la1997 Postat 3 oktober 2011 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2011 (redigerat) tackar:) Vilka av dessa rekommenderar du? Redigerat 3 oktober 2011 av la1997 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.