Jump to content
Annons

Guns N'Roses live Rock in Rio


lonewind

Recommended Posts

Annons

Axl låter så trött, orkar ju bara sjunga vartannat ord. Ingen i bandet som vågar ta plats, alla bara står stilla och uppdelningen inom bandet blir där så oerhört tydlig. Ferrer är för jävla tråkig trummis också.

Han ser ut som att han inte tycker om att anstränga sig allt för mycket nuförtiden :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Rocket Queen, har varit bäst hittills. Där lyckades det skina igenom lite energi och vilja i Axls röst, på ett fåtal ställen.

Missade den men kan tänka mig att det kommer några fler "riktiga" Guns-låtar snart igen. Tycker också det är ganska talande att den som sköter ljuset inte vet vem han ska sikta på när det kommer ett solo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var tvungen att ramla in och kolla under jobbfikat.

Snälla nån vad dålig form Axl är i, han stöter fram refrängerna som en trött gris, ajaj!😕

Charmigt band, är det ett gäng långtradarchauffisar som träffats!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla problem, regn och den mannens temperament är jag fan sjukt imponerad att de genomförde hela konserten.

Han måste varit där under mordhot annars förstår jag inte vad som tvingade kvar honom för han verkade inte direkt njuta av stunden.

Någon som uppfattade om det var något speciellt som fick han att snea ur så kopiöst?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg dem på Sweden Rock förra året, och det var lite så det kändes, Coverband. Grymt kompetenta musiker, med en sångare som sprang av scenen in i sitt vita tält vid monitorplats. Lite märkliga instrumentala grejer när han var borta, typ Rosa Pantern å sånt. Iofs hade jag jobbat hela veckan, men jag somnade stående under konserten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...