Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Jag ska köpa mig monitorer, och först hade jag ställt in mig på ett par billiga m-audios, men sen när jag provlyssnade på adam a7x så blev jag helt "blown away".

Grejen är ju den att jag tänker ha monitorerna i mitt sovrum, så min fråga är;

Även fast m-audios högtalare kanske verkar vara lite som leksaker jämfört med adam, kommer jag verkligen att ha nytta av ett par sådana bra som ett par adam i mitt lilla sovrum som inte har så bra akustiska förutsättningar?

Jag utbildar mig till typ musikproducent så jag vill ju inte snåla..

Vad tror ni?

Annons
rankey (oregistrerad)
Postat

Adam A7x kan du definitivt se som en långtidsinvestering på många många år och bör gärna i tanken slå ut kostnaden över en lång period på 5+ år. Du vill ju inte ångra och vela över ditt köp om 1, 2... eller ens 5 år helst. M-Audio kommer du nog snart växa ur speciellt om du utbildar dig inom musik/ljud. Det är svårt att växa ur Adam tror jag, då även folk med många års professionell erfarenhet använder dem. Jag själv också. Och jag har tidigare jobbat med just M-audios. Skillnaden är betydlig, även i ett obehandlat rum kan jag lova! Adam kommer ge tydliga fördelar vid mixning även i ett sovrum. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.