Fidden Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 (redigerat) En fråga, varför la jag inte in en stöt på den där översnygga tjejen som hängde en del med mig sista året i linköping? [edit] kanske dumt att lägga upp bild förresten [/edit] Om möjligt ännu snyggare med luggen som hon tydligen klippt idag... bah. 😏 Redigerat 28 maj 2012 av Fidden
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Det jag använder min telefon minst till är det deras huvud funktion är. Jag ringer/ smsar Max 5 gånger i veckan. Till mamma 😆😕🙁
Fidden Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Det jag använder min telefon minst till är det deras huvud funktion är. Jag ringer/ smsar Max 5 gånger i veckan. Till mamma 😆😕🙁 Jag också. Din mamma alltså.
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 En fråga, varför la jag inte in en stöt på den där översnygga tjejen som hängde en del med mig sista året i linköping? Du var inte tillräckligt laddad för att ge någon en stöt? Jag också. Din mamma alltså. Apballt!
Fidden Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Du var inte tillräckligt laddad för att ge någon en stöt? Apballt! Sant... Då var jag ju nästan nyknullad i jämförelse. xD
SadamJR Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 En fråga, varför la jag inte in en stöt på den där översnygga tjejen som hängde en del med mig sista året i linköping? Du var för upptagen med längsta. Du var ju här nästan jämt då.
Neosus Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Det jag använder min telefon minst till är det deras huvud funktion är. Jag ringer/ smsar Max 5 gånger i veckan. Till mamma 😆😕🙁 Jag ringer int ens.. 😊😛😄 ...till din mamma alltså.
Neosus Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 (redigerat) Lyssna på radio är ungefär vad jag gör. Eller kollar vädret. 🤪 GODNATT grabbar! Gonatttttt Micke! Redigerat 28 maj 2012 av Neosus
Fidden Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Du var för upptagen med längsta. Du var ju här nästan jämt då. Undrar hur våra liv hade sett ut utan längsta...
Neosus Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Undrar hur våra liv hade sett ut utan längsta... Jag skulle nog vart kluven som ved 😱
SadamJR Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Undrar hur våra liv hade sett ut utan längsta... För mej har det varit bra, för det mesta.
slejnard Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Lät ju finemang det där CHAE! Å nu har rapparen varit här å rapat klart. 😄 Jåh längsta är ett skönt gäng. Ni har skrivit enormt mkt på kort tid. Keep it up!
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 (redigerat) Och nu har memphis stulit min avatar oxå. 😆 Lite likt faktiskt. 😄 xD Redigerat 28 maj 2012 av Memphis
Zakyath Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 fan vad mycket att läsa igenom (men fan vad lite grejer det stod??) fattar nada @nay: Du måste vara aggressiv om du vill panga! buss på! det gäller för er andra som beklagar er över era sexlösa liv också altså kanske mer än nay? nåja
Naymari Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 fan vad mycket att läsa igenom (men fan vad lite grejer det stod??) fattar nada @nay: Du måste vara aggressiv om du vill panga! buss på! det gäller för er andra som beklagar er över era sexlösa liv också altså kanske mer än nay? nåja Så jag ska skrika och slåss?
SadamJR Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 fan vad mycket att läsa igenom (men fan vad lite grejer det stod??) fattar nada @nay: Du måste vara aggressiv om du vill panga! buss på! det gäller för er andra som beklagar er över era sexlösa liv också altså kanske mer än nay? nåja Så jag ska skrika och slåss? Jag förstod inte riktigt det där inlägget, men det kanske klarnar.
Pico Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 En fråga, varför la jag inte in en stöt på den där översnygga tjejen som hängde en del med mig sista året i linköping? [edit] kanske dumt att lägga upp bild förresten [/edit] Om möjligt ännu snyggare med luggen som hon tydligen klippt idag... bah. 😏 Mm, för man går ju inte från obrydd till sjukt nyfiken nu iaf... 😏😆 Oj, nu blir jag sen iväg te jobbet... herrå!
Micke H Postat 29 maj 2012 Postat 29 maj 2012 Dears: Good day! This is Ann from China. We are writing to you to establish long-term trade relations with you. From your company web, we get to know that your company is an influence company in your business. We would like to take this opportunity to introduce our company and products. We're one of the leading Chinese professional Printing manufacturers. Our service: Printing Catalogues, Books, Hard covers, Magazines, Paper packaging boxes and Calendar etc. Should any of these items be of interest to you, please let us know. We will be happy to give you a quotation upon receipt of your detailed requirements. We look forward to receiving your enquires soon. Sincerely yours, Ms Ann 😳 Härligt med god morgon-mail.
Recommended Posts