CHAE Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 ...också kul att det ramlat in några nya och yngre förmågor; Nay och Zak är supersköna snubbar 🙂 Det är ju viktigt att det är tillväxt i längsta också 😑 Jag saknar graf-postar-snubben though. Han var störtskön! 😄
CHAE Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Det blev så nu, skumt. 😳 Okey wiz kid, you're doing it wrong.... 😏 Sopa! 😛 Skumtomt? 😕 XD
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Micke, jag hittade inte bilden nån annanstans så ritade den i paint istället. Det är en uggla.
Pico Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Micke, jag hittade inte bilden nån annanstans så ritade den i paint istället. Det är en uggla. 😆
Micke H Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Micke, jag hittade inte bilden nån annanstans så ritade den i paint istället. Det är en uggla. Vad fin den är. 🥰
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 ...också kul att det ramlat in några nya och yngre förmågor; Nay och Zak är supersköna snubbar 🙂 Det är ju viktigt att det är tillväxt i längsta också 😑 Jag saknar graf-postar-snubben though. Han var störtskön! 😄 🥰
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 😆 Vad fin den är. 🥰 😄 ...också kul att det ramlat in några nya och yngre förmågor; Nay och Zak är supersköna snubbar 🙂 Det är ju viktigt att det är tillväxt i längsta också 😑 Jag saknar graf-postar-snubben though. Han var störtskön! 😄 Ja, Nay och Zak är icke att förglömma. Sköna nykomlingar. 😄
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Ska på utflykt imorgon. Har jag sagt de? Så ni vet vart jag håller hus. Blir borta till unsda kvell.
Pico Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag har huvudvärk... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕 Imorgon skall det bli småtråkigt väder i Umeå... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕 Jag har inte haft sex på länge... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕
Micke H Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag lyssnar på våra låtar vi har spelat in och jag är fan stolt! 🙂 Det här kommer verkligen att bli en sjukt bra skiva. A Life Sentence särskilt, det känns som den har allt jag nånsin har gillat med prog metal! Den är snabb och full av energi, den är oförutsägbar, den har proggiga riff och en refräng som trots dess 7/4 sätter sig något för jävligt i huvudet, den har ett solo som börjar långsamt, byggs på med stämma och sen slutligen bryter loss i ett wah-wah-solo som är något av det jag skrivit som jag är mest stolt över. Några frågor på det? ☺️
Micke H Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jobbigt tycker jag. 🙁 Jag ställer upp, jag har heller inte haft sex på länge. 🥰 Flera veckor jue...
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag har huvudvärk... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕 Imorgon skall det bli småtråkigt väder i Umeå... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕 Jag har inte haft sex på länge... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕 Jag tror det är så enkelt att sex inte haft dig på länge.
Neosus Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag lyssnar på våra låtar vi har spelat in och jag är fan stolt! 🙂 Det här kommer verkligen att bli en sjukt bra skiva. A Life Sentence särskilt, det känns som den har allt jag nånsin har gillat med prog metal! Den är snabb och full av energi, den är oförutsägbar, den har proggiga riff och en refräng som trots dess 7/4 sätter sig något för jävligt i huvudet, den har ett solo som börjar långsamt, byggs på med stämma och sen slutligen bryter loss i ett wah-wah-solo som är något av det jag skrivit som jag är mest stolt över. Några frågor på det? ☺️ ...undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Var nästan ett halv år sedan för mig. Jag e in´t bitter. 😏 xD
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag lyssnar på våra låtar vi har spelat in och jag är fan stolt! 🙂 Det här kommer verkligen att bli en sjukt bra skiva. A Life Sentence särskilt, det känns som den har allt jag nånsin har gillat med prog metal! Den är snabb och full av energi, den är oförutsägbar, den har proggiga riff och en refräng som trots dess 7/4 sätter sig något för jävligt i huvudet, den har ett solo som börjar långsamt, byggs på med stämma och sen slutligen bryter loss i ett wah-wah-solo som är något av det jag skrivit som jag är mest stolt över. Några frågor på det? ☺️ Kommer det en house remix?
Micke H Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Var nästan ett halv år sedan för mig. Jag e in´t bitter. 😏 xD Jag kan ställa upp för dig också. 🥰
Naymari Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Var nästan ett halv år sedan för mig. Jag e in´t bitter. 😏 xD 17,5 år 😑
Memphis Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Jag kan ställa upp för dig också. 🥰 Du, jag och Pico. 🥰 Säg tid o plats.
Micke H Postat 28 maj 2012 Postat 28 maj 2012 Du, jag och Pico. 🥰 Säg tid o plats. Right here, right now, in my pants! DET, mina damer och herrar, kallas en pagetopper! ☺️
Recommended Posts