Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

...också kul att det ramlat in några nya och yngre förmågor; Nay och Zak är supersköna snubbar 🙂 Det är ju viktigt att det är tillväxt i längsta också 😑

Jag saknar graf-postar-snubben though. Han var störtskön! 😄

Annons
Postat

Det blev så nu, skumt. 😳

Okey wiz kid, you're doing it wrong.... 😏

Sopa! 😛

Skumtomt? 😕

XD

Postat

Micke, jag hittade inte bilden nån annanstans så ritade den i paint istället. Det är en uggla.

hoho_owl.jpg

Postat

Micke, jag hittade inte bilden nån annanstans så ritade den i paint istället. Det är en uggla.

hoho_owl.jpg

Vad fin den är. 🥰

Postat

...också kul att det ramlat in några nya och yngre förmågor; Nay och Zak är supersköna snubbar 🙂 Det är ju viktigt att det är tillväxt i längsta också 😑

🥰

Postat

😆

Vad fin den är. 🥰

ph43r.gif

😄

Ja, Nay och Zak är icke att förglömma. Sköna nykomlingar. 😄

Postat

Jag har huvudvärk... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Imorgon skall det bli småtråkigt väder i Umeå... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Jag har inte haft sex på länge... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Postat

Jag lyssnar på våra låtar vi har spelat in och jag är fan stolt! 🙂 Det här kommer verkligen att bli en sjukt bra skiva.

A Life Sentence särskilt, det känns som den har allt jag nånsin har gillat med prog metal! Den är snabb och full av energi, den är oförutsägbar, den har proggiga riff och en refräng som trots dess 7/4 sätter sig något för jävligt i huvudet, den har ett solo som börjar långsamt, byggs på med stämma och sen slutligen bryter loss i ett wah-wah-solo som är något av det jag skrivit som jag är mest stolt över.

Några frågor på det? ☺️

Postat

Jag har huvudvärk... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Imorgon skall det bli småtråkigt väder i Umeå... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Jag har inte haft sex på länge... undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Jag tror det är så enkelt att sex inte haft dig på länge.

Postat

Jag lyssnar på våra låtar vi har spelat in och jag är fan stolt! 🙂 Det här kommer verkligen att bli en sjukt bra skiva.

A Life Sentence särskilt, det känns som den har allt jag nånsin har gillat med prog metal! Den är snabb och full av energi, den är oförutsägbar, den har proggiga riff och en refräng som trots dess 7/4 sätter sig något för jävligt i huvudet, den har ett solo som börjar långsamt, byggs på med stämma och sen slutligen bryter loss i ett wah-wah-solo som är något av det jag skrivit som jag är mest stolt över.

Några frågor på det? ☺️

...undrar om det beror på att jag inte haft sex på länge. 😕

Postat

Några frågor på det? ☺️

Kommer det en house remix?

Postat

Var nästan ett halv år sedan för mig. Jag e in´t bitter. 😏

xD

Jag kan ställa upp för dig också. 🥰

Postat

Kommer det en house remix?

...feat. SadamJR 😮

Postat

Du, jag och Pico. 🥰 Säg tid o plats.

Right here, right now, in my pants!

DET, mina damer och herrar, kallas en pagetopper! ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.