Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det har blivit mycket bättre stämning här sen memphis kom tillbaka.

Mmm, Memphan är en tillgång för längsta 😑 Att han sedan ser ut som ett komplett train wreck på sin avatar är ju bara ett plus 🙂

Håll käften.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ni ihåg hur det var här strax innan jul och när det blåste som värst [i längsta]?

Då sa någon (Memphis? Sadam? 😕 ) att det alltid är trevligt och gemytligt i längsta. Och det är fan sant; här är det alltid väldigt trevlig stämning till skillnad från det riktiga forumet 🥰🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, man har ju hängt här ett tag. Även om bara Grahn och Pico är kvar sen jag började skriva här så har det faktiskt oftast bara vart trevliga prickar som hängt här. 🙂

Och jag då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har blivit mycket bättre stämning här sen memphis kom tillbaka.

😆 Man vet aldrig om du e seriös eller inte. 😛

Kommer ni ihåg hur det var här strax innan jul och när det blåste som värst [i längsta]?

Då sa någon (Memphis? Sadam? 😕 ) att det alltid är trevligt och gemytligt i längsta. Och det är fan sant; här är det alltid väldigt trevlig stämning till skillnad från det riktiga forumet 🥰🙂

Jo, det e ju fan så. Jälligt gött häng här, goa gubbar all around. 😄

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo de e här dom vettiga å kloka, smarta eehh.... hänger. 😄

That kinda counts you out, baby 😎😛

Jo, man har ju hängt här ett tag. Även om bara Grahn och Pico är kvar sen jag började skriva här så har det faktiskt oftast bara vart trevliga prickar som hängt här. 🙂

Och jag då.

Mjo, har ju inte hängt här så värst länge iofs 😊 Fast jag anammade Pazos uppmaning när jag vart medlem "Kom och häng i längsta annars är du inte cooooool!"

Jag har inte blivit så värst mycket mer "cool" men håller med dig Micke; det är ett jävligt skönt crew som hänger ut här.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Man vet aldrig om du e seriös eller inte. 😛

Jo, det e ju fan så. Jälligt gött häng här, goa gubbar all around. 😄

🥰

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag anammade Pazos uppmaning när jag vart medlem "Kom och häng i längsta annars är du inte cooooool!"

😆

Mjo, har ju inte hängt här så värst länge iofs 😊

Det e fan kul att du kom Chae. 🥰 (Och vågade vara kvar xD )

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...