Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Haft en jälligt skön dag. Åkte te stan för att göra ärenden, tog ett spontanbesök hos en tjejpolare i en butik.

Hon slutade tidigt så vi drog o köpte glass och gick på promenad o satte oss i en park. Sjukt soft. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Får jag också vara med och leka i cover-rejset? 😱😊

http://dl.dropbox.com/u/30490550/BurningBridges.mp3

Har försökt hålla mig till ett minimum av instrument. Gick "sådär" 😆

CHAE spelar kåntry på sitt eget vis...typ.

Sedan brukar jag inte sjunga sådär lågt...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

IIIIIHHH Häj Memphis!!! 😄

höj sången i någon pitch shift med några få cent bara ☺️

Är för nära inpå sessionen för att uttala mig 😱 Att det är lite off beror nog helt enkelt på att jag inte är van att sjunga sådär lågt 😊

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Täääck Grahn! 🥰

Btw; M/S-kompacke! 🥰 :wub: 🥰

Hade jag inte avinstallerat musikprogramet så hade jag lagt in lite piano oxå, Chae!

😑

Funderade på det men jag lade lite ooh-prylar istället 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är för nära inpå sessionen för att uttala mig 😱 Att det är lite off beror nog helt enkelt på att jag inte är van att sjunga sådär lågt 😊

tycker det är bra sjunget, men det känns som att du gick liite för långt ner överlag. det är väldigt svårt att höra pitch och så när man sjunger djupt...

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker det är bra sjunget, men det känns som att du gick liite för långt ner överlag. det är väldigt svårt att höra pitch och så när man sjunger djupt...

Ska tänka på det fortsättningsvis. Kul att laborera med grejer man inte är så van vid though. Tänk på att jag är gammal som satan och inte lär om i första taget 😱 Jag är som Nilsson på steroider 😛

Jag lyssnar på Grahn-musik (sus-femmor och sådant där....get it? 😛 ) 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska tänka på det fortsättningsvis. Kul att laborera med grejer man inte är så van vid though. Tänk på att jag är gammal som satan och inte lär om i första taget 😱 Jag är som Nilsson på steroider 😛

😄 det är bra det

själv har jag börjat sikta lite över tonerna och märker att jag träffar mycket bättre än förut...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...