Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Morn. Småroligt citat från schlagertråden. "Tackar, det var alltså Crazy jag liknande Danmarks låt med, de är dock inte jättelika".

Annons
Postat

Inatt drömde jag att drlopp var hemma och skulle fixa till min "studio". Det var nåt fel på volymkontrollen sa han, men det var inget att göra nåt åt.

Postat

fan vad kul 😑 metal säger du? var det inte du som sa något om hur bra håkan var för någon vecka sen?

Vafan, du menar att man inte kan gilla både metal och Håkan? 😄

Drygt 3h sömn! KUL!! 😏

Sopa! xD

Morrn längsta 😄

Morrn Chae! ☺️

Postat

Vafan, du menar att man inte kan gilla både metal och Håkan? 😄

Finns det band som låter som en kombination? Har svårt att tänka mej nåt värre.

Postat

Läget Memphan? 😄

Jo fan, det e gött ere! Jobbar hemma idag, ska öva på presentation. "Jag ska bara.." :rolleyes:

Själv då Micke? 😄

Postat

Jo fan, det e gött ere! Jobbar hemma idag, ska öva på presentation. "Jag ska bara.." :rolleyes:

Själv då Micke? 😄

Jofan! 😄 Enda programmeraren på plats den här veckan, men men. 😛

Postat

Jupp, lätt att jag är nörd! 😄 VIsserligen en nörd som spelar leadgitarr i ett metalband med en skiva på väg, men icke desto mindre en nörd som samlar på SNES-spel och jobbar som programmerare! Så det så!

Postat (redigerat)

Jag brukar också bli kallad nörd, senast igår. xD

CAD´dar/designar på fritiden, samlar på mekaniska klockor, lyssnar mkt på filmmusik osv. Funtar på radiostyrda bilar nu. 😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Såhär jobbade maskiningenjörer/konstruktörer på 40-50 talet. Så jälla charmigt me penna och papper. Nu e det bara datorer, på gott och ont.

04-bike-06-630x467.jpg

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jao, jag programmerar hellre med penna och papper.

Ofta. 😛

I den programmeringskursen vi läste i Matlab/C,C++ så jobbade vi hela tiden på dator men så själva tentan skulle vi ha penna, papper. 😳 wtf liksom, gick ju inte att testköra programmen då.

Redigerat av Memphis
Postat

Såhär jobbade maskiningenjörer/konstruktörer på 40-50 talet. Så jälla charmigt me penna och papper. Nu e det bara datorer, på gott och ont.

04-bike-06-630x467.jpg

Jao, jag programmerar hellre med penna och papper.

Snillen spekulerar... 😑

😛

Postat

Fast Anteckningar har man allt programmerat i. 😄 Det var där min bana som webbdesigner började, med tabeller och frames och shit. ☺️

Postat

[...]med[...]och frames och shit. ☺️

Bajsade du på ramarna? Var det någon sorts modern konst du sysslade med...? 😳😱

😎😛

Postat (redigerat)

När jag skulle lära mej lite om datorer i skolan en gång i världen var den enda kontakten med en riktig dator att vi fick åka till ett företag och titta på en, men den var trasig när vi kom dit.

Redigerat av SadamJR
Postat

Bajsade du på ramarna? Var det någon sorts modern konst du sysslade med...? 😳😱

😎😛

Din mamma! 😠

Postat

När jag skulle lära mej lite om datorer i skolan en gång i världen var den enda kontakten med en riktig dator att vi fick åka till ett företag och titta på en, men den var trasig när vi kom dit.

😄

Låter som en ABC80 😑

ABC80x3.jpg

Din mamma! 😠

😄😆

Postat

😄

Låter som en ABC80 😑

Nä, det var nån stordator med band som snurrade, fast inte den dan. Facit i åtvid låg riktigt långt framme i utvecklingen av datorer ett tag.

Postat (redigerat)

Mat! 😠

😠

[...]en touchkub för 2000kr 😱

så prostitutionen har spridit sig långt nu? Tragiskt. 🙁😑

"Touch my kub... 2000 swedish crowns only. Me touch you loooong time"

NÖRD! 😠

😮

AWESOME PAGETOPPER JU!!!

😮

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.