Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kollade eurovisionen igår med ett glatt gäng.

Lyckades övertalla alla att skita fullständigt i att kolla på moldaviens sångare och istället fokusera på dansaren i rosa. Fan vad vi garvade xD

Det var det bara loreen som slog.

edit:

såhär alltså

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Och jag som tyckte att loreen var lite för yvig.

Å andra sidan slet hon inte axeln ur led och det måste ju också ses som en vinst eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Visade nyss det där Tub-klippet som micke postade (det där med killen som friade), för tjejen och hääälvete vad vi tjöt 🥰😄🥰😱🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis sett filmen Bram Stoker's Dracula, den från 1992. Riktigt skum film, men jag gillade den, förutom en liten detalj: Keanu Reaves! God damn, den mannen suger verkligen! Begriper inte hur han kunde få en sån där roll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis sett filmen Bram Stoker's Dracula, den från 1992. Riktigt skum film, men jag gillade den, förutom en liten detalj: Keanu Reaves! God damn, den mannen suger verkligen! Begriper inte hur han kunde få en sån där roll.

den är fan bra, men ingen kommer ju någonsin klå Bela Lugosi 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis sett filmen Bram Stoker's Dracula, den från 1992. Riktigt skum film, men jag gillade den, förutom en liten detalj: Keanu Reaves! God damn, den mannen suger verkligen! Begriper inte hur han kunde få en sån där roll.

Filmen är bra; följer boken jävligt bra 😑 men håller med dig; Keanu är så jäääääääääävla dålig 😮😠

den är fan bra, men ingen kommer ju någonsin klå Bela Lugosi 😑

Lite som att Sean Connery är James Bond. Ingen annan 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...